اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۶۱۰

ماجرای کریمی شوک بزرگی به تیم وارد کرد

ماجرای کریمی شوک بزرگی به تیم وارد کرد
دارنده مدال طلای کشتی آزاد امید‌های جهان گفت: در دیدار نیمه‌نهایی حریف اوکراینی وقتی دید زورش نمی‌رسد، با ضرباتی که به سروصورت من می‌زد می‌خواست کشتی را به حاشیه ببرد، اما با کمک مربیان کنترل خودم و مسابقه را از دست ندادم.
۰۳:۵۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

مجتبی گلیج در گفت‌وگویی، درباره کسب مدال طلای مسابقات کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: خوشبختانه شرایط بسیار خوبی برای حضور در این رقابت‌ها داشتم و بسیار سرحال بودم. در بازی‌های داخل سالن با وجود اینکه قهرمان شدم، اما از یکی دو مسابقه‌ای که برگزار کردم راضی نبودم، اما در این رقابت‌ها از تمام کشتی‌هایم رضایت داشتم.

وی ادامه داد: مربیان و کادر فنی به همراه تیم پزشکی روحیه خوبی به من دادند و من هم در اوج آمادگی بودم؛ خدا کمک کرد و تمام حریفانم را با اختلاف شکست دادم. از همان دور اول خوب کشتی گرفتم و از تمام مسابقاتم راضی بودم البته در مرحله نیمه‌نهایی وقتی حریف اوکراینی دید زورش نمی‌رسد می‌خواست کشتی را به حاشیه ببرد، اما با صحبت‌‌های مربیان کنترل خودم و مسابقه را از دست ندادم و اجازه ندادم ذهنم منحرف شود؛ هرچند من هم برایش خط و نشان کشیدم تا متوجه شود.

دارنده مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان تصریح کرد: در دیدار مقابل حریف روس فشار زیادی متحمل شدم از طرفی زمان بسیار کمی برای استراحت و ریکاوری داشتم و شاید کمتر از ۱۰ دقیقه نام من را برای حضور مقابل حریف اوکراینی صدا کردند وگرنه حریفی نبود که بخواهد از من امتیاز بگیرد. از طرفی داوری در این مسابقه هم واقعاً مسئله‌دار بود و به راحتی به حریفم امتیاز می‌دادند. خوشبختانه بعد از حضور در فینال با کمک کادر پزشکی و مربیان ریکاوری خوبی انجام دادم و سرحال روی تشک رفتم و اجازه ندادم کشتی‌گیر بلاروس خودش را روی تشک پیدا کند. البته گروه من در مرحله مقدماتی بسیار سخت بود و کشتی‌های سختم را در یک چهارم و نیمه‌نهایی گرفته بودم.

گلیج درباره اتفاقی که روز اول برای کریمی افتاد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، گفت: تمام تیم ناراحت بودند؛ آن اتفاق باعث شد سایر بچه‌ها نیز در روز اول روحیه خود را ببازند و شکست بخورند. روز وزن‌کشی سرحال بودم، اما وقتی این اتفاق رخ داد استرس و فشار زیادی به من و سایر کشتی‌گیران وارد شد؛ از طرفی می‌خواستم با کسب مدال طلا دل مردم را شاد کنیم. کریمی با تجربه‌ترین کشتی‌گیر تیم و کاپیتان تیم بود؛ آن اتفاق شوک بزرگی به تمام تیم وارد کرد، اما با صحبت‌های مربیان خودمان را جمع کردیم و خوشحالم که با مدال طلا به ایران باز می‌گردم.

وی با بیان اینکه سال دیگر هم در رده سنی امید می‌تواند کشتی بگیرد، عنوان کرد: تمام تلاشم این است که به دوبنده تیم ملی بزرگسالان در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی اندونزی برسم هرچند که اگر به من نیاز باشد مانند سرباز در خدمت تیم امید هم خواهم بود. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که امسال دیگر اشتباهات سال قبل را در انتخابی تیم ملی تکرار نکنم و نظر کادر فنی بزرگسالان را جلب کنم و صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی شوم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی کشتی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین