اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۲۶۰

ابراهیمی: با حضور روسیه و چین باز هم ایران مدعی اصلی قهرمانی بود

ابراهیمی: با حضور روسیه و چین باز هم ایران مدعی اصلی قهرمانی بود
مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: حتی با حضور تیم‌هایی مانند روسیه و چین باز هم ایران مدعی اصلی قهرمانی بود
۰۳:۳۶ - ۰۶ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

اصغر ابراهیمی در گفت‌وگویی، درباره شرایط ملی‌پوشان وزنه‌برداری برای حضور در مسابقات جهانی آمریکا، گفت:‌ در این ماه‌ها بچه‌ها تمرینات را بدون حاشیه دنبال کردند؛ برنامه‌های اجرا شده به خوبی پیش رفت و به سمت مطلوبی که می‌خواستیم رسیدند.

وی درباره مصدومیت‌های ملی‌پوشان ادامه داد: امیدواریم در چند روز باقی مانده نیز اتفاق خاصی رخ ندهد تا با تمام قوا به میدان برویم. هر چند که مصدومیت و دردهای مزمن همراه همیشگی ملی‌پوشان است که با آن کنار آمده‌اند و به نوعی تحت کنترل است. شرایط خوبی داریم که امیدواریم همین شرایط را در مسابقات جهانی نیز ادامه دهیم.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری درباره فراهم بودن شرایط برای کسب عنوان قهرمانی تیمی جهان گفت: تیمی که در اختیار داریم بسیار قدرتمند و خوب است که 3 قهرمان المپیک دارد. حتی با حضور تیم‌هایی مانند روسیه و چین باز هم ایران مدعی اصلی قهرمانی بود. به ندرت پیش می‌آید این همه وزنه‌بردار خوب و آماده در یک تیم حضور داشته باشند که خوشبختانه لطف خدا شامل حال ما شده است.

ابراهیمی درباره اینکه آیا کادر فنی برنامه‌ای برای رکوردشکنی ملی‌پوشان در مسابقات جهانی دارد یا خیر، گفت: اولویت اصلی برای ما و وزنه‌برداران ابتدا قطعی شدن مدال آن هم از نوع خوشرنگ‌ترینش است؛ سپس اگر شرایط برای رکوردشکنی فراهم باشد این موضوع را در گوشه ذهن خود و وزنه‌برداران داریم، اما باید به این موضوع هم توجه کنیم که ما این نفرات را فقط برای این مسابقات نمی‌خواهیم و در آینده نیز به آنها نیاز داریم.

مربی تیم ملی وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که آیا عدم حضور نماینده ایران در کنگره پیش از مسابقات مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: با توجه به شرایطی که برای تیم ایران پیش آمد، این موضوع را با مسئولان فدراسیون جهانی هماهنگ کردیم و قرار است یک نماینده از طرف کشورمان در این کنگره حضور داشته باشند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین