اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۷۰۳۷

طاهری به مدال برنز رسید/ تنها یک برنز در چهار وزن اول

طاهری به مدال برنز رسید  تنها یک برنز در چهار وزن اول
نماینده سنگین وزن کشورمان مدال برنز رقابت‌هاي كشتي آزاد زير 23 سال جهان (اميدها) را از آن خود کرد.
۲۳:۵۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|
رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان (امیدها) در چهار وزن اول از صبح امروز به میزبانی لهستان برگزار شد که امین طاهری با پیروزی در دیدار رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل ناگی از مجارستان به مدال برنز دست یافت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که ۱۷ نفر به روی باسکول رفته بودند، امین طاهری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۸ مقابل کامیل کاسکیولک از لهستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم در مصاف با جری هینو از فنلاند با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر یک مغلوب دبیروف از روسیه شد و شانس حضور در فینال و کسب مدال طلا را از دست داد.
طاهری در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف میهالی ناگی از مجارستان رفت که با نتیجه .. بر .. به پیروزی رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

نتایج نمایندگان کشورمان در سایر اوزان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده بودند، رضا اطری در دور نخست در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۷ مقابل کازویا کویاناگی از ژاپن شکست خورد که با توجه به شکست کشتی‌گیر ژاپنی در دور بعد مقابل حریفی از آذربایجان، اطری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک از سد شوتا فارتنادزه از گرجستان گذشت، اما در دور سوم مقابل اسلام دودایف از روسیه با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب شد که با توجه به شکست این حریف روسی مقابل کشتی گیر ژاپنی، صادقی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور داشتند، علیرضا کریمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۴ بر ۳ مغلوب علیخان جبرائیلوف از روسیه شد. وی در حالی‌که تا یک دقیقه مانده به پایان مبارزه از حریف روس خود پیش بود در نهایت ۱۴ بر ۳ باخت. کریمی اگر در این مسابقه برنده می‌شد در دور بعد باید به مصاف حریفی از رژیم اشغالگر قدس می‌رفت.

یوری کالاشنیکوف کشتی‌گیر روسی‌الاصل رژیم صهیونیستی با نتیجه ۴ بر صفر ساموئل بروکس از آمریکا را شکست داده بود. با حضور کشتی‌گیر روس در فینال، کریمی باید در شانس مجدد با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کرد که با انصراف کریمی این مسابقه برگزار نشد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین