اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۹۸

باقری:سوشا آرام است

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس موقعیت‌های گل زیادی ایجاد می‌کند اما چون بازیکنان در فشار روحی روانی هستند این موقعیت‌ها از دست می‌رود.
۱۰:۵۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نادر باقری در خصوص بازی روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و صبای قم، گفت: به نظر من بازی خوبی را شاهد بودیم و پرسپولیس موقعیت‌های گل زیادی داشت اما به دلیل اینکه بازیکنان این تیم در فشار روحی از سوی هواداران و حتی باشگاه هستند به همین دلیل در لحظات آخر ضربات خوبی به توپ نمی‌زنند و همین می‌شود موقعیت‌ها از دست می‌رود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر فوت هادی نوروزی فشار بیشتری را به تیم وارد کرد به طوری که دیروز دیدیم برخی از بازیکنان عصبی بازی می‌کردند و شاهد درگیری سوشا مکانی با محمد قاضی و رضا نورمحمدی با قاسم دهنوی بودیم. این مسائل نشان می‌دهد که تیم در فشار است و بازیکنان باید از نظر روحی خودشان را ریکاوری کنند تا آماده بازی‌های بعدی شوند.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری سوشا مکانی و محمد قاضی در اواخر بازی گفت: من با سوشا به صورت مستقیم کار کرده‌ام و او بچه بسیار آرام و حساسی است. همانطور که گفتم این فشارها باعث می‌شود که این بازیکنان آرام هم عصبانی شوند اما بازیکنان بدانند که باید سعه صدر داشته باشند و با‌ آرامش به تیم کمک کنند چرا که بازیکنی که عصبی باشد نمی‌تواند به تیمش کمک کند.

باقری خاطرنشان کرد: رضا نورمحمدی هم بازیکن بسیار آرامی است اما اتفاقی که برای هادی افتاده باعث شده فشار بیشتری به تیم وارد شود و از طرف دیگر پرسپولیس در رتبه‌های پایین جدول است و همین موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان عصبی شوند. البته در تصاویر تلویزیونی دیدیم که بین او و قاسم دهنوی صحبت‌های خوبی رد و بدل نشد.

وی درباره اعتراض هواداران پرسپولیس به علی دایی و تشویق علی کریمی مقابل چشمان وی تصریح کرد: فوتبال ما احساسی است. دایی با صبا قرارداد دارد و این قرارداد برای او تعهد ایجاد می‌کند. نمی‌شود چون کسی در پرسپولیس بوده دیگر به تیمش تعصب نداشته باشد آن هم در حالیکه بودن یا نبودن یک مربی به نتایجی که می‌گیرد بستگی دارد.

مربی سابق پرسپولیس در خصوص اینکه هواداران این تیم اعتقاد داشتند دایی به حرمت هادی نوروزی نباید خوشحالی می‌کرد، تصریح کرد: اینکه دایی به حرمت درگذشت هادی نوروزی نباید خوشحالی می‌کرد یک بحث دیگر است اما انسان باید قلبا کسی را دوست داشته باشد و به ظاهر نیست. امیدوارم هواداران ما همانطور که دیروز طرح موزاییکی را در ورزشگاه اجرا کردند که الگوبرداری از کشورهای اروپایی است از فرهنگ هواداران اروپایی هم الگوبرداری کنند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین