اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۹۵

عبداللهی: استقلال یک نخود از همه تیم‌ها بالاتر است!

پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی‌پوشان دفاع خوبی دارند و در واقع این تیم از همه تیم‌های لیگ برتری بالاتر است.
۱۰:۴۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نصرالله عبداللهی، درباره تساوی استقلال مقابل پدیده و اینکه به نظر می‌رسید این تیم شادابی همیشگی را نداشت، گفت: پدیده تیم خوبی است. استقلال هم در این دیدار به صورت اتفاقی گل خورد و بعد هم جبران کرد. بازیکنان استقلال خسته بودند. چرا که یکی دو بازیکن همراه تیم ملی بودند مانند ابراهیمی و چشمی که در ۱۰ روز ۳ بازی انجام داده بودند، این برای یک بازیکن ایرانی بسیار سخت است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه رحمتی که همیشه موقعیت‌های زیادی را از حریف می‌گیرد چه اتفاقی افتاد که در بازی روز گذشته به شکلی بد دروازه‌اش باز شد، تصریح کرد: اتفاق بود و رحمتی هم آن را جبران کرد. او در ادامه این بازی دو سه موقعیت از حریف گرفت.

پیشکسوت فوتبال استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسد خط دفاع این تیم از ابتدای فصل متزلزل عمل کرده، عنوان کرد: استقلال خط دفاع بدی ندارد، آنها در ادامه با هم جفت و جور می‌شوند، زمان هم وجود دارد. استقلال تیم خوبی است و یک نخود از همه تیم‌ها بالاتر است!

عبداللهی در ادامه در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا بازیکنی مانند فخرالدینی باید به خودش اجازه دهد بعد از تعویض ناراحت شود، عنوان کرد: بازیکن به ویژه وقتی در تلاش است می خواهد اشتباه خود را جبران کند، طبیعی است از تعویضش ناراحت شود، اما من عکس‌العمل خاصی از او ندیدم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین