اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۸۶۶

ستاد عالی مسابقات چهار جانبه در اصفهان تشکیل می شود

ستاد عالی مسابقات چهار جانبه در اصفهان تشکیل می شود
مدیر کمیته فنی فوتسال گفت : جهت هماهنگیها و برنامه ریزها جهت مسابقات چهار جانبه قرار است در سفری که به اصفهان دارم با هماهنگی اداره کل ورزش جوانان استان اصفهان ستاد عالی برگزاری مسابقات را تشکیل دهیم
۱۳:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در مورد آخرین شرایط برای برگزاری بازی‌های چهارجانبه اصفهان که قرار است 12 آذر ماه بین تیم‌های روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و ایران برگزار شود، گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است در سفری که به اصفهان دارم یک ستاد عالی برگزاری مسابقات همانند بازی‌های مقدماتی تبریز  تشکیل دهیم.

وی در ادامه گفت: اعضای تشکیل دهنده این ستاد متشکل از اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان، هیأت فوتبال و مسئولان  ورزشی مرتبط با این مسابقات و همچنین بنده هم به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال عضو این کمیته هستند.

مدیر کمیته فنی فوتسال گفت: هدف از تشکیل این کمیته سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح و همچنین هماهنگی بین تیم‌های شرکت کننده است که بتوانیم هر چه بهتر این مسابقات را برگزار کنیم.

ترابیان در پایان گفت: طبق هماهنگی‌هایی که با کشورها صورت گرفته قرار است تیم ملی روسیه مستقیم از طریق هوایی به اصفهان سفر می‌کنند و ترکمنستان و قزاقستان ابتدا از طریق هوایی به  تهران و سپس به وسیله اتوبوس به اصفهان عزیمت می‌کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین