اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۶۳
سرمربی استقلال اهواز برکنار شد

ملکی: از بین 5 گزینه‌ای که داریم جانشین بختیاری‌زاده را انتخاب می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز از سمت خود برکنار شد و مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد که تا فرداشب جانشین او مشخص خواهد شد.
۱۹:۲۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سیاوش بختیاری‌زاده پس از کسب نتایج ضعیف در استقلال اهواز و شکست سنگین امروز (جمعه) تیمش مقابل راه‌آهن از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

محمد ملکی، مدیرعامل و مالک باشگاه استقلال خوزستان ضمن تأیید خبر برکناری بختیاری‌زاده درباره دلایل برکناری این مربی به خبرنگار تسنیم گفت: طی 10 روز گذشته اردوی خوبی را در تهران برگزار کردیم و حتی بهترین هتل را برای تیم گرفتیم. در زمینه امکانات رفاهی هر آنچه از دست‌مان بر می‌آمد برای تیم مهیا کردیم، اما متأسفانه امروز شکست سنگینی را مقابل راه‌آهن متحمل شدیم.

وی در ادامه افزود: من فکر نمی‌کنم که اختلاف ما با راه‌آهن پنج گل بوده باشد. من هیچ مشکلی با بختیاری‌زاده ندارم و او از دوستان خوبم است و اگر هم این مربی را برکنار کردیم، فقط به دلیل نتایج ضعیف است.

مدیرعامل و مالک باشگاه استقلال خوزستان درباره گزینه‌های جانشینی بختیاری‌زاده اظهار داشت: سه گزینه داخلی و دو گزینه داخلی مدنظر داریم و سعی می‌کنیم تا فردا شب جانشین بختیاری‌زاده را معرفی کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین