اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۴۴
هر چقدر فریاد بکشیم به جایی نمی‌رسد

کمالوند: این راه به ترکستان می‌رود

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تعطیلات به لیگ ما آسیب می‌رساند و ما هم هرچقدر فریاد بکشیم به جایی نمی‌رسد.
۱۸:۱۷ - ۲۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-فراز کمالوند پس از تساوی تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل وقفه‌ای که در لیگ برتر ایجاد شد 2 تیم در این دیدار از شرایط آرمانی دور بودند و تیم ما با توجه به اینکه بازیکنانش در شرایط مسابقه قرار نداشتند نتوانست فوتبال خوبی را ارائه دهد.

وی افزود: کارلوس کی‌روش فوتبال ما را تحت تأثیر قرار داده و ما هر چقدر فریاد می‌کشیم به جایی نمی‌رسد؛ مصدومیت‌های طولانی که در حال حاضر داریم مطمئناً در هفته‌های آینده بیشتر از این هم می‌شود چون تیم‌ها به فاصله 15 روز 4 بازی سنگین را برگزار می‌کنند.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطرنشان کرد: نه از کیفیت این دیدار و نه از نتیجه به دست آمده رضایت دارم و معتقدم تعطیلات لیگ کیفیت تیم‌ها را از بین برده و این لیگ هیچ سود و منفعتی برای فوتبال ما نخواهد داشت.

کمالوند درباره کیفیت فنی این دیدار گفت: این ضعیف‌ترین بازی ما در طول لیگ برتر بود که مسئله‌ای طبیعی محسوب می‌شود اما من از سرمربی تیم ملی تقاضا دارم 2 ماه لیگ ما را به تعطیلات ببرد تا ما هم بتوانیم با خانواده به مسافرت برویم تا شاید تیم ملی پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: ما کارلوس کی‌روش را از لحاظ فنی قبول داریم اما این تعطیلات به همه تیم‌ها آسیب می‌رساند و تمام بازی‌های این هفته تحت‌الشعاع تعطیلات لیگ برتر بود.

سرمربی تیم گسترش فولاد تصریح کرد: این دیدار اصلاً نکته فنی نداشت که بخواهم درباره آن صحبت کنم و 2 تیم فقط می‌خواستند که به تیم حریف موقعیت ندهند.

کمالوند گفت: این راه به ترکستان می‌رود و برای این مسئله باید یک فکر اساسی انجام دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین