اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۸۸۱

با جوانان و باتجربه‌ها اتحاد خوبی در سیاه‌جامگان ایجاد شده

با جوانان و باتجربه‌ها اتحاد خوبی در سیاه‌جامگان ایجاد شده
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: مقابل تیم بزرگ استقلال موقعیت‌های گلزنی با کیفیت‌تری نسبت به حریف داشتیم.
۱۹:۰۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل تیمش برابر استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تیم ما نیاز به اتحاد درونی خوبی داشت. باید یکدیگر را خوب درک می‌کردیم و بهم احترام می‌گذاشتیم که خوشبختانه به آن رسیدیم. بزرگترین شانس را ما در نیمه اول داشتیم که حسین بادامکی از دست داد و استقلال هم در نیمه اول تنها یک شانس داشت.

*بازی درگیرانه مقابل استقلال و رضایت مرزبان

وی ادامه داد: بازی با احساس و درگیرانه‌ای بود. به تیمم تبریک می‌گویم که بازی بزرگی انجام داد. ما مقابل نام بزرگ استقلال خوب مقاومت کردیم و یک امتیاز گرفتیم. اگر در نیمه دوم یرکوویچ ضربه خوبی به توپ می‌زد می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم.

*تایید داوری از سوی مرزبان برخلاف شفر

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان درخصوص شرایط داوری این بازی گفت: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت. خوشحالم که داوران ایرانی روز به روز بهتر می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درمورد شرایط تیمش اظهار داشت: از زمانی که به سیاه‌جامگان آمدم تغییراتی در تیم اعمال کردم. این تغییرات مرحله به مرحله انجام شد تا به ترکیب امروز رسیدیم، ترکیبی جوان و با انگیزه اتحاد خوبی هم دارد.

* ابهام مرزبان برای عدم گلزنی سیاه‌جامگان 

وی ادامه داد: در بازی امروز چند موقعیت خوب داشتیم اما نمی‌دانم چرا به گل تبدیل نشد. باید بگویم فرصت‌های تیم استقلال بیشتر از ما بود اما موقعیت‌های ما کیفیت بهتری داشت. تیم ما نیاز دارد تا با اعتماد به نفس در زمین حاضر شود و ضربات آخر را به خوبی بزند تا بتواند نتیجه بگیرد.

مرزبان گفت: بدون شک در نیم فصل بازیکنان با کیفیت و تمام کننده‌ای در شهر فوتبال مشهد به تیم اضافه می‌شوند که امیدوارم روند تیمی ما را بهتر کنند.

*هواداران سیاه‌جامگان با بازی های خوب می‌آیند

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان درمورد عدم استقبال خوب مردم از بازی‌های این تیم گفت: مردم مشهد احتیاج با دیدن فوتبال خوب دارند. سه سال است که سیاه‌جامگان در بحران به سر می‌برد و اگر بتواند رو به جلو حرکت کند مردم هم به ورزشگاه می‌آیند. در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم چون جوانان سیاه‌جامگان نمایش خوبی داشتند.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین