اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۴۰

فركي: معلم كه با شاگرد برخورد شلاقي انجام نمي‌دهد

بازگشت قریب‌الوقوع محرم نویدکیا به اردوی سپاهان بهانه‌ای شد که دقایقی با حسین فرکی سرمربی موفق این تیم گفت‌وگو کنیم.
۱۱:۳۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-صحبتهای فرکی را بخوانید:

چطور شد نويدكيا بعد از صدور بيانيه حالا مي‌خواهد به تمرينات سپاهان بازگردد؟
براي كسب موفقيت به چند عامل نياز است و مسلماً يكي از عوامل مهم يكدلي يك مجموعه است. من در اصفهان مهمان هستم و معلوم نيست چند ماه ديگر در اين شهر زندگي و كار كنم اما تمام هدفم كسب موفقيت تيم است. نويدكيا بازيكن قديمي و خوب سپاهان به شمار مي‌رود. اين شهر خانه اوست به دلايلي كه بالاخره امروز و فردا از خود محرم خواهم شنيد، متوجه مي‌شوم چه مسائلي باعث دلخوري‌اش شده بود. به هر حال من مربي يا معلم هستم و برخورد به اصطلاح شلاقي با شاگردم نبايد انجام دهم. محرم براي سپاهان زحمت كشيده و خودم از شنيدن بازگشتش به اردوي تيمش خوشحال شدم. بايد همه ما براي موفقيت سپاهان تلاش كنيم. من هنوز دليل ناراحتي اين بازيكن را نمي‌دانم اما حتماً موضوعاتي باعث شده او برنجد. بنده عرض كردم منتظر بازگشت او هستم، محرم ناراحت شده است، كار خاصي انجام نداده كه بخواهم فكر كنم بايد از تيمش دور شود. ما يك خانواده هستيم و بايد كانون اين خانواده را گرم كنيم.

با مصدوم شدن غفوري، تعداد بازيكنان بزرگسال تيم‌تان كمتر شد و به نوعي ۱۱ نفر در اختيار داريد.
الان كه بازي تيم اميد شروع نشده، نگران هستم اتفاقي براي علي كريمي نيفتد. اين فصل بدشانسي‌هاي عجيبي سراغ ما مي‌آيد اما توكلم به آن بالايي است و مي‌دانم صبوري بهترين كار است.

از اردوهاي بلندمدت تيم ملي و وقفه‌هاي ليگ گلايه كرده‌ايد و مشخص است ناراحت هستيد.
هميشه گفته‌ام و بعد از اين هم مي‌گويم اولويت اول، دوم و سوم فوتبال ايران بايد تيم‌ملي باشد ولي برنامه‌ريزي‌ها ايراد دارد. به تيم ملي و ليگ و باشگاه‌ها لطمه مي‌زند. براي بازي با عمان اردوي طولاني‌مدت معقول نيست چون ليگ به وقفه مي‌خورد و براي تمام شدن به موقع مسابقات بازي‌ها فشرده مي‌شود و اين فشردگي باعث مصدوميت بازيكنان خواهد شد كه هم به ضرر تيم ملي مي‌شود، هم باشگاه و هم بازيكن. اميدوارم فدراسيون فوتبال و كادر فني تيم ملي با باشگاه‌ها و مربيان تعامل كنند چون هيچ‌كس از مشورت ضرر نمي‌كند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین