اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۳۲
از مسئولان صدا و سیما گلایه دارم

مطهری: به صعود به المپیک خیلی خوش‌بین هستیم، فقط مردم دعا کنند

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان گفت: از مسئولان صدا و سیما به خاطر عدم پخش بازی‌هایمان گله دارم.
۱۱:۰۷ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ارسلان مطهری در خصوص قهرمانی تیم فوتبال امید کشورمان در مسابقات غرب آسیا گفت: مسابقات خوبی را پشت سرگذاشتیم و بازی‌های از سطح بالایی برخوردار بود. تیم‌هایی مانند یمن، سوریه، عربستان و بحرین اما ما توانستیم با هوش بالا، تدابیر کادر فنی و تلاش بچه‌ها به قهرمانی برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم امید می‌تواند پس از 40 سال به المپیک صعود کند گفت: ما خیلی به این مسئله خوشبین هستیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم فقط مردم باید ما را دعا کنند.

مهاجم تیم امید درباره عدم استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال از بازیکنان این تیم پس از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا خاطرنشان کرد: من در این مورد صحبت نمی‌کنم اما فقط از مسئولان صدا و سیما گلایه دارم که چرا بازی‌های ما را پخش نکردند و حداقل می‌توانستند بازی فینال را پخش کنند نه اینکه درست در همان زمان دیدار والیبال دو کشور خارجی را پخش کنند.

مطهری در پایان درباره کارشکنی قطری‌ها پیش از دیدار فینال ایران و سوریه هم گفت: واقعا رفتار قطری‌ها عجیب بود آن هم پیش از دیدار فینال چون پیش از فینال زمین تمرین ما تا محل اقامتمان 45 دقیقه دور بود اما زمین تمرین سوریه تا محل اقامتشان فقط چند دقیقه فاصله داشت.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین