اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۲۱

کفاشیان: منتظر شنیدن موفقیت تیم امید در انتخابی المپیک هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد که منتظر شنیدن موفقیت تیم فوتبال امید در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک است.
۲۳:۱۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از قهرمانی تیم فوتبال امید ایران در اولین دوره از مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا، علی کفاشیان به اعضای این تیم تبریک گفت.

رئیس فدراسیون در ابتدا گفت: قهرمانی تیم امید ایران را در اولین دوره از مسابقات غرب آسیا که در این رده سنی برگزار می‌شود، به بازیکنان، اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم و همه علاقه‌مندان به فوتبال کشور تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: حضور در این مسابقات قطعاً در مسابقات نهایی قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک ریو که مجدداً در کشور قطر برگزار خواهد شد، تأثیر زیادی خواهد داشت. این مسابقات تمرین و بازی‌های بسیار خوبی هم برای کادرفنی و هم برای بازیکنان تیم امید بود که قطعاً در روند آماده‌سازی و افزایش روحیه همه اعضای تیم تأثیر به سزایی خواهد داشت.

کفاشیان تأکید کرد: این موفقیت قطعاً حاصل تلاش بازیکنان و تلاش و حمایت‌های اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم امید بود که جا دارد ضمن خسته نباشید به این عزیزان، موفقیت کسب شده را به همه آنها تبریک بگویم و این نکته مهم را تأکید کنم که همه ما منتظر شنیدن خبر موفقیت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا و مقدماتی المپیک ریو هستیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین