اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۰۴

تاریخ جدایی والدس از من‌یونایتد مشخص شد

سنگربان اسپانیایی شیاطین سرخ که مورد غضب سرمربی هلندی این تیم واقع شده، به زودی اولدترافورد را ترک خواهد کرد.
۱۶:۲۳ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ویکتور والدس که به دنبال اختلافاتش با لوئیز فن‌خال در تابستان سال جاری (به خاطر امتناع از بازی در کنار بازیکنان تیم زیر 21 سال باشگاه) از تیم اول باشگاه کنار گذاشته شده است تا پایان فصل در جمع شیاطین سرخ نخواهد ماند.

مدیر برنامه‌های والدس اعلام کرده است که دروازه‌بان پیشین بارسلونا اعلام کرد که والدس در پنجره نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه منچستریونایتد را ترک خواهد کرد اما خبر پیوستن او به والنسیا را هم تکذیب کرد.

خینس کارواخال در گفت‌و‌گو با نشریه مارکای اسپانیا اظهار داشت: والدس باید به تیمی برود که احساس کند مکان مناسبی برای اوست. والدس به اسپانیا نخواهد رفت مگر اینکه تصمیم فعلی‌اش تغییر کند. مشخصاً والدس باید در ماه ژانویه منچستریونایتد را ترک کند و ما به دنبال آن هستیم که او را به جایی که می‌خواهد برسانیم.

مدتی است که گفته می‌شود والنسیا خواهان به خدمت گرفتن سنگربان پیشین بارسلونا است. مدیر برنامه‌های والدس مذاکره سران والنسیا با دروازه‌بان شیاطین سرخ را تأیید اما خبر حصول توافق میان طرفین را تکذیب کرد.

وی تأکید کرد: والدس در تابستان می‌توانست به والنسیا ملحق شود اما خودش نخواست که این کار را انجام دهد.

والدس تا پایان فصل جاری با شیاطین‌سرخ قرارداد دارد و در ماه ژانویه می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با هر تیمی که بخواهد قرارداد ببندد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین