اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۴۵۱۸

خوشحالم به عنوان یک ایرانی در کلاس‌های AFC به عنوان مدرس انتخاب شده‌ام

خوشحالم به عنوان یک ایرانی در کلاس‌های AFC به عنوان مدرس انتخاب شده‌ام
رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: خوشحالم به عنوان یک ایرانی در کلاس‌های AFC به عنوان مدرس انتخاب شده‌ام.
۱۹:۵۴ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|
عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در مورد برگزاری کلاس‌های آموزشی فوتسال که قرار است از طرف AFC در کشور چین برگزار شود و وی به عنوان مدرس این دوره انتخاب شده است، گفت: خوشحالم و خدا را شکر که در این دوره از کلاس‌ها به عنوان یک ایرانی و به عنوان مدرس از سوی AFC انتخاب شدم. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در فوتسال آسیا همیشه یک الگو بودیم و حرف اول را می‌زنیم  شما می دانید که  سایر کشورها حتی سازمان لیگ هم در کشور خود ندارند و افتخار ایران این است که از بدو فوتسال در آسیا و از سال 2003 سازمان لیگ داشته است.
وی در ادامه گفت: من به این دلیل به عنوان مدرس از سوی AFC انتخاب شدم که ما همیشه یک کشور نمونه در توسعه فوتسال بوده‌ایم و موفقیت‌های زیادی هم داشتیم البته از نظر AFC ژاپن هم به عنوان نمونه شناخته شده اما با توجه به موفقیت‌های ایران در فوتسال، AFC ما را نسبت به ژاپن برتر شناخته و انتخاب کرده است. 
رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: در این دوره قرار است که در بحث حرفه‌ای‌گری در فدراسیون‌ها و در فوتسال و باشگاه‌ها و ترانسفرکردن بازیکنان به خارج از کشور و همچنین چگونگی آیین‌نامه‌ها و مقررات فوتسال تدریس صورت گیرد.
ترابیان در ادامه تصریح کرد: افرادی که قرار است در این دوره در کلاس‌ها حاضر شوند هم از کشورهای آسیایی و اروپایی هستند و قرار است این کلاس‌ها از 25 آبان ماه در 4 جلسه و در 3 روز کاری در چین برگزار شود و انشاءالله قرار است من پس‌فردا روز سه‌شنبه 23 آبان عازم چین شوم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین