اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۴۴۹۸

دوست داریم کعبی در سپیدرود بماند

دوست داریم کعبی در سپیدرود بماند
هافبک سپیدرود ابراز امیدواری کرد با برطرف شدن موانع حسین کعبی همچنان در جمع آنها حضور داشته باشد.
۱۹:۰۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|
حسین کعبی توانسته محبوبیت خوبی نزد هواداران و بازیکنان سپیدرود نصیب خود کند و مشکلاتی که در زمینه ادامه همکاری‌اش در این تیم شکل گرفته باعث نگرانی آنها شده است. میثم تهی‌دست، هافبک سرخپوشان گیلانی در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: تمرینات خوبی را دنبال می‌کنیم و از این وقفه‌ای که در لیگ برتر رخ داد استفاده کردیم و برنامه‌های مدنظر خودمان برای آمادگی بیشتر را پیش بردیم. دو بازی دوستانه در این مدت داریم و آماده شروع مسابقات هستیم.
هافبک سپیدرود درباره دیدار برابر ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: نقطه ضعف‌های ما در این زمان برطرف شده و با قوت بیشتر برای این بازی حاضر می‌شویم. چهار بازی سخت خواهیم داشت و یکی از آنها برابر ذوب آهن است اما برای کسب سه امتیاز در خانه می‌جنگیم. فاصله کمی بین بازی‌ها وجود دارد و همه تلاش ما سه امتیاز این بازی است که هوادارانمان را خوشحال کنیم.
وی با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه گفت: در این مدت خبری از پرداخت پول به بازیکنان نبود و به آینده امیدواریم که خبرهای خوبی از باشگاه برسد. در حال حاضر همه بازیکنان تمرکزشان روی تمرین است و شرایط خوبی داریم.

میثم تهی‌دست در مورد احتمال جدایی حسین کعبی با توجه به مشکلات شخصی‌اش گفت: نمی‌دانیم که آقای کعبی چه تصمیمی گرفته ولی از صمیم قلب دوست داریم در سپیدرود بماند چون در دو سال اخیر خاطرات خوبی با هم رقم زدیم و اطلاع داریم او عاشق سپیدرود و شهر رشت است. حال اگر شرایط فراهم باشد مشکلی برای ادامه همکاری ایشان وجود ندارد. ما از هواداران انتظار داریم ما را تنها نگذارند و مثل همیشه در بازی پیش رو ما را حمایت کنند.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین