اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۴۳۳

اسدی: بازی با ژاپن فرصت خوبی برای ارزیابی تیم ملی بود

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: بازی با ژاپن فرصت خوبی برای ارزیابی تیم ملی بود.
۱۹:۱۵ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا اسدی در پایان دیدار دوستانه ایران و ژاپن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این یک بازی دوستانه بود که هر دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداخته و امتیازات را تقسیم کردند.

وی در واکنش به این سوال که این بازی امتیازی برای دو تیم نداشت و چطور بحث تقسیم امتیازات را مطرح می‌کنید یادآور شد: من منظورم این بود که مربیان دو تیم بیشتر برای ارزیابی بازیکنانشان این بازی را برگزار کردند و در نهایت هم بازی مساوی شد. به عقیده من این مسابقه یک میدان خوب برای ارزیابی تیممان بود و فکر کنم عملکرد بازیکنان تیم ملی بد نبود.

اسدی در پاسخ به این سوال که چرا در روزهای اخیر عده‌ای تلاش کردند فضای اطراف تیم ملی را منفی کرده و بحث‌هایی از کمیته اخلاق علیه کی‌روش مطرح شد، تصریح کرد: صحبتی در این باره ندارم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش اعلام کرده دست‌های پشت پرده را فاش خواهد کرد و او چه نظری در این باره دارد عنوان کرد: هر کس ادعایی می‌کند باید حرفش را بزند. می‌توانید در این مورد از خود کسانی که این ادعا را کرده‌اند سوال کنید. در هر صورت باید تلاش شود تا فضا به سوی دوستی بیشتر برود. تیم ملی بازی‌های حساسی دارد و باید از این بحث‌ها خارج شویم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین