اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۴۰۴۹

یکی دو تن از باعث و بانی‌های تعطیلی تمرینات از تیم کنار گذاشته می‌شوند

معاونت باشگاه و سخنگوی استقلال خوزستان گفت: تمرین فردای استقلال خوزستان از ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و بازیکنان و کادر فنی باید از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در محل تمرین حاضر شوند.
۱۴:۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| یعقوب پیری در گفت‌وگویی، گفت: ابتدا جا دارد فرا رسیدن اربعین حسینی را خدمت تمامی هموطنان ایرانی تسلیت بگویم و همچنین به عزیزانی که موفق به زیارت حضرت سید الشهدا شدند، زیارت قبول می‌گویم. با توجه به قرارداشتن در روز اربعین تمرین استقلال خوزستان امروز تعطیل است.

وی افزود: طبق برنامه بازیکنان و کادر فنی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا باید در محل زمین گروه ملی حاضر شوند تا از ساعت ۱۶ تمرین خود را آغاز کنند. حضور کلیه بازیکنان و کادر فنی طبق روال قبل باید انجام گیرد، هرکسی هم که بخواهد در این راستا خللی بوجود بیاورد باشگاه از طریق کمیته انضباطی برخورد قاطعی خواهد کرد، اعضای تیم ملزم به حضور در تمرینات طبق روال قبل هستند.

معاونت باشگاه و سخنگوی استقلال خوزستان در مورد اینکه بازیکنان چند روز در تمرینات شرکت نکردند، تصریح کرد: در مورد دلایل تعطیلی چند روزه تمرین با کادر فنی و نماینده بازیکنان صحبت می‌کنیم البته یکی دو تن از نفراتی که باعث و بانی این اتفاق شدند را شناسایی کردیم و بدون شک آنها از تیم کنار گذاشته خواهند شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین