اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۸۸۰

بازیکنان تمام ۴۰ دقیقه را در مقابل حریف جنگیدند

سرمربی تیم فوتسال هیأت فوتبال قم گفت:‌ شکست دادن تیم تأسیسات دریایی در تهران کار بزرگی بود و این تیم قابل احترام است اما شاگردانم توانستند این کار را انجام دهند.
۲۲:۲۰ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمهدی غیاثیسرمربی تیم فوتسال هیأت فوتبال قم پس از پیروزی تیمش مقابل تیم تأسیسات دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: بازی بسیار بسیار سختی بود تیم تأسیسات دریایی تیمی است که برای قهرمانی بسته شده است و غیر از برد به دنبال چیز دیگری نیست ما هم از همین موضوع استفاده کردیم و چون می‌دانستیم آنها فقط برای پیروزی به زمین می‌آیند به شاگردانم سپردم که نفر به نفر سفت و محکم تیم حریف را پرس و از اشتباهات حریف استفاده کنند و خدا را شکر بچه‌ها هم این کار را انجام داند. شاگردانم عالی کار کردند، عالی جنگیدند و تمام ۴۰ دقیقه را در مقابل حریف جنگیدند و هر آنچه هم به آنها گفته بودیم را انجام دادند و نتیجه هم به نفع ما شد. ما به این پیروزی نیاز داشتیم و این برد از لحاظ روحی و روانی برای ما خیلی عالی بود.

وی افزود: ما هفته قبل هم توانستیم شهروند ساری را شکست دهیم و این هفته هم تیم تأسیسات دریایی را که دومین پیروزی ما در این فصل بود توانستیم در تهران شکست دهیم. البته شکست دادن تیم تأسیسات دریایی آن هم در تهران کار راحتی نیست که بچه‌های ما این مهم را انجام دادند. این تازه شروع کار ما است. تیم ما در انتهای جدول است و ما باید از بازی‌های آینده هم امتیاز بگیریم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال هیأت فوتبال قم در خصوص داوری این بازی اذعان داشت: زمانی امکان دارد شرایط داوری ۵۰-۵۰ باشد و داور به هر سمتی سوت بزند کسی ناراحت نمی‌شود. داور چند اشتباه فاحش داشت که منجر به پنج خطا شدن ما شد و خطاهای غیر منتظره را داور خطا می‌گرفت. یار تیم حریف بازیکن تیم ما را حول داد ولی داور خطای ما را گرفت که داور این بازی چند اشتباه اینگونه را داشت ولی اشتباهی که در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد، نداشت.

غیاثی تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم توانستیم در تهران تأسیسات دریایی را شکست دهیم این تیم قابل احترام است چون بازیکنان بزرگی دارد ولی ما به این پیروزی نیاز داشتیم و باید می‌جنگیدیم که ۳ امتیاز را بگیریم. خوشبختانه توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم امیدوار هستیم بتوانیم این روند را همچنان ادامه دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما با توجه به اینکه در انتهای جدول قرار داریم باید بازی به بازی برای گرفتن امتیاز جلو برویم. باور کنید من به شاگردانم گفته بودم که در تهران می‌توانیم تأسیسات را شکست دهیم که توانستیم این کار را هم انجام دهیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین