اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۷۱۱

رئیس کمیته داوران پاسخگوی ما نبود

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: بازی در لیگ برتر بدون یار خارجی کُشنده است.
۲۰:۰۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| فرزاد کوهیان پس از شکست 80 بر 75 دانشگاه آزاد مقابل مهرام اظهار داشت: بازی خیلی نفسگیری برای ما بود. مهرام بیشتر از ما تمرین کرد و امروز خوب بازی کرد. کادر فنی خوبی هم دارد. ما بازی سختی را شروع کردیم و ریتم‌مان هم خوب بود. در کوارتر دوم فکر می‌کنم تمرکز داوران روی تیم ما زیاد بود و پرتاب‌هایی که روی تیم حریف دادم اختلاف را زیاد کرد. و این باعث شد با چنگ و دندان تلاش کنیم و نتیجه را بازگردانیم. با توجه به اینکه خارجی هم نداریم در نیمه دوم کارمان سخت شد و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی در مورد شکست هفته اخیر مقابل نیروی زمینی گفت: بازی هفته گذشته واقعا بازی خشنی بود. با این شرایط مسابقه را به پایان رساندیم با اینکه آن نوع بازی را قبول نداشتیم. پس از پایان مسابقه اعتراضی نداشتیم اما فردای آن روز با رئیس کمیته داوران تماس گرفتیم اما باوجود اینکه می‌گوید تلفن او همیشه روشن است اما پاسخگوی ما نبود.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد اینکه وضعیت بازیکن خارجی به کجا می‌رسد، گفت: فعلا که قصد در این است که ما خارجی نداشته باشیم و ما هم تاکنون با مدیران باشگاه در این زمینه صحبتی نداشتیم.

کوهیان در مورد اینکه چرا گرامی‌پور بازیکن‌تان امروز نسبت به دیدار بانیروی زمینی آماده‌تر بود و شرایطش فرق می‌کرد، گفت: بعد از مسابقه با نیروی زمینی گرامی‌پور به من گفت که تمام سعی‌ام را کردم که سالم از میدان خارج شوم. اما امروز شرایطش فرق می‌کرد و بازی بهتری انجام می‌داد. او به من گفت تاکنون چنین بازی را انجام نداده بود.

وی در مورد اینکه اگر بخواهید خارجی جذب کنید در چه پست‌هایی جذب خواهید کرد، گفت: شاید به دلیل اینکه از اول فصل گفته شده یار خارجی نمی‌توانیم جذب کنیم به این موضوع فکر نکرده باشم. در مجموع بازی بدون یار خارجی در لیگ بسکتبال کُشنده است. من شنیده‌ام که شهرداری تبریز یک یار خارجی دیگر گرفته و تیم‌هایی مانند پتروشیمی و نفت آبادان هم تا پایان فصل یاران خارجی خود را چند بار شاید تغییر دهند و با این شرایط کار ما سخت می‌شود. من هم با این وجود تلاشم این است که همین نفراتی که داریم به شرایط خوبی برسند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین