اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۳۷۴

سلیمی: مصدومیتم تاحدود زیادی برطرف شده است

وزنه‌برداری تیم ملی ایران گفت: مصدومیتم تاحدود زیادی برطرف شده است، اما هنوز مراقبت می‌کنم و با پزشکانم در ارتباط هستم تا مشکلی مرا تهدید نکند.
۰۵:۳۷ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| بهداد سلیمی درخصوص شرایط اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران اظهار داشت: از نظر تمرینی همه چیز خوب است، اما از نظر امکاناتی مشکلاتی وجود دارد که امیدوارم طی دو یا سه هفته آینده شرایط ایده‌آل شود. فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفته تا شرایط برای ورزشکاران عالی باشد، اما به هر حال منابع و امکانات فدراسیون هم محدود است و ما انتظار داریم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیشتر از ما حمایت کنند تا با آمادگی روانی ۱۰۰ درصد راهی مسابقات شویم.

وی درمورد وضعیت جسمی و انگیزشی خود و سایر ملی‌پوشان گفت: خدا را شکر که انگیزه‌ها زیاد است. امسال تیم خوبی داریم و نفرات باتجربه المپیکی و چند نفر جوان دور هم جمع شده‌اند و درکل شرایط خوب است. اگر امسال اتفاق خاصی رخ ندهد می‌توانیم از نظر تیمی نتیجه خوبی بگیریم. مصدومیتم تاحدود زیادی برطرف شده است، اما هنوز مراقبت می‌کنم و با پزشکانم در ارتباط هستم تا مشکلی مرا تهدید نکند.

سلیمی درمورد عدم حضور ۹ کشور در مسابقات، عنوان کرد: به هر حال برخی از این کشور‌ها نفرات خوبی داشتند که قطعاً غیبت آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود؛ البته ایران هم همیشه در چند سال قبل در رده‌بندی کشوری جایگاه خوبی کسب کرد. در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ عنوان سوم را به دست آوردیم و فکر می‌کنم تن‌ها کشورهایی که نسبت به ما برتری داشتند و غیبت‌شان خیلی حس می‌شود کشورهایی مانند چین و روسیه هستند که با توجه به مسائل دوپینگی که برای آن‌ها پیش آمد فدراسیون جهانی این تصمیم را برای آن‌ها گرفت.

وزنه‌بردار تیم ملی ایران افزود: ورزش پاک ورزشی است که در شرایط مساوی برگزار شود. باید فرقی بین ورزشکاران ایران که به صورت سالم روانه مسابقات می‌شوند با نفراتی که دوپینگ می‌کنند مشخص شود. به قول قدیمی‌ها «بار کج هیچ‌گاه به مقصد نمی‌رسد».

وی درمورد سعید علی‌حسینی خاطرنشان کرد: بعد از سجاد که تا سال ۲۰۱۲ با هم بودیم و عناوین خوبی هم کسب کردیم من تن‌ها شدم و رقیب جدی نداشتم، اما حالا رقابتی که در تمرینات بین من و سعید ایجاد شده موجب پیشرفت هر دوی ما شده است. هر دوی ما در یک سطح هستیم؛ سعید هم وزنه‌های خوبی زده و در نهایت هر فردی که بهتر باشد می‌تواند نتایج بهتری کسب کند.

سلیمی درمورد احتمال حمله به رکوردهای جهانی، تصریح کرد: باید شرایط مسابقات را دید. ۹ کشور محروم شدند که چندان در سنگین وزن تاثیرگذار نبودند و تمام رقبا هستند، اما باید منتظر ماند و دید که شرایط مسابقات چگونه خواهد بود.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین