اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۳۷۳

مرادی: تمام هدفم این است که بتوانم دوباره رکورد جهان را جابه‌جا کنم

وزنه‌بردار تیم ملی کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: من تمام هدفم این است که بتوانم دوباره رکورد جهان را جابه‌جا و دل مردم عزیزمان را شاد کنم.
۰۵:۳۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| سهراب مرادی وزنه‌بردار تیم ملی کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: من در تمرینات رکورد ۲۴۰ کیلوگرم در دو ضرب را بالای سر برده‌ام. خدا را شکر وضعیت خوبی دارم ولی از لحاظ روحی کم به هم ریخته هستم. ان‌شاءالله که این سه هفته شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانم به شرایط ایده‌آل تمرینی خودم برسم.

وی در پاسخ به اینکه چرا از لحاظ روحی به هم ریخته است، اذعان داشت: نمی‌دانم چرا نمی‌توانم در تهران به خوبی تمرین کنم و شرایط روحی خوبی ندارم. ولی امیدوارم خدا کمک کند این سه هفته هم شرایط خوبی پیدا کنم. من تمام هدفم این است که بتوانم دوباره رکورد جهان را جابه‌جا و دل مردم عزیزمان را شاد کنم.

مرادی در پاسخ به این سؤال که مهم‌ترین حریفان از کدام کشورها هستند، گفت: لتونی و ازبکستان از مهم‌ترین حریفان‌مان هستند ولی امیدوارم شرایط در روز مسابقه خوب باشد و بتوانم در بهترین شرایطم وزنه بزنم. از مردم هم می‌خواهم من را دعا کنم تا با تمام توانم در این مسابقات شرکت کنم.

قهرمان المپیک ریو در خصوص اینکه برخی از کشورها در این مسابقات حضور ندارند، افزود: برخی از کشورهای به خاطر دوپینگ حضور ندارند و این به این معنی است که آنها قوی نیستند و اگر قوی بودند قطعاً دوپینگ نمی‌کردند. بچه‌های ما هدف‌شان این است که با شرایط ایده‌آل بدنی خودشان در مسابقات جهانی شرکت کنند و به اینکه کدام کشورها شرکت می‌کنند و کدام کشورها شرکت نمی‌کنند کاری نداریم. البته شاید خیلی از کشورهای حضور داشته باشند که وزنه‌بردارهای خیلی ایده‌آلی در تیم‌شان وجود داشته باشد. ان‌شاءالله ما بتوانیم در مسابقات با شرایط خوبی ظاهر شویم. 

وی در خصوص حضور وزیر ورزش در تمرینات تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: جناب آقای سلطانی‌فر همیشه به ما لطف دارد و این ورزش را دوست دارد ولی امیدوارم به این رشته المپیکی بیشتر رسیدگی کنند تا این ورزش پرمدال مظلوم واقع نشود.

مرادی در خصوص عدم شرکت کره شمالی در مسابقات جهانی عنوان کرد: من کاری به این کارها ندارم و نمی‌دانم چرا کره شمالی از این مسابقات کنار رفته است. البته این یک پوئن مثبت برای تیم ایران است تا راحت‌تر بتواند به قهرمانی فکر کند. البته ویزای تیم ما هم هنوز صادر نشده و هنوز معلوم نیست به این مسابقات اعزام می‌شویم یا خیر. با امید به خدا در این ۲۰ روز باقی‌مانده هم تمرین می‌کنم تا بتوانم کلکسیون مدال‌هایم را تکمیل کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌من در تمرینات و در رکوردگیری که در بابلسر انجام شد ۱۹۰ کیلوگرم یک ضرب  و ۲۳۵ کیلوگرم در دو ضرب را بالای سر بردم و هدفم این است که همین رکوردها را در مسابقات جهانی بزنم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین