اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۳۷۲

بهمنیار: خوش قدم تاثیر زیادی روی کسب نتیجه داشت

دارنده نشان نقره مسابقات امیدهای کاراته جهان گفت: سرمربی تیم ملی تلاش‌های زیادی کرد و در مسائل فنی در طول این مدت به ما خیلی کمک کرد و در پایان هم تیم امید نتایج قابل قبولی را کسب کرد.
۰۵:۳۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| سارا بهمنیار در گفت‌وگویی، در مورد شرایط فنی مسابقات جهانی کاراته که هفته گذشته در شهر تنریف اسپانیا برگزار شد، گفت: سطح فنی این دوره از مسابقات بالا بود. المپیکی شدن کاراته یکی از دلایل اصلی  شلوغ بودن این دوره از مسابقات بود. همه کشورها با تمام داشته‌های خود در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند. در این رقابت‌ها ابتدا با نماینده دومینکن و پس از آن پرو مبارزه کردم که هر دو کاراته کا را شکست دادم و به مصاف نمایندگان اتریش و آلمان رفتم و با شکست آنها به فینال مسابقات راه یافتم. در فینال نیز با نماینده میزبان مبارزه کردم که در یک لحظه غفلت بازی را واگذار کردم در غیر این صورت حقم مدال طلا بود.

وی ضمن تشکر از سرمربی تیم ملی امید و تاثیر مثبتی که خوش قدم در کسب نتایج خوبی که تیم ملی امید دختران داشت، گفت: خوش‌قدم سرمربی تیم ملی به همراه قاسمی در کسب نتایج تیم ملی واقعا تاثیرگذار بودند. سرمربی تیم ملی تلاش‌های زیادی کرد و در مسائل فنی در طول این مدت به ما خیلی کمک کرد و در پایان هم کاراته در بخش امید نتایج قابل قبولی را کسب کرد. با تلاش‌های خوشَ‌قدم سطح فنی تیم بالا رفت و نسبت به تیم ملی جوانان و نوجوانان نتایج بهتری را کسب کرد. از کادر فنی تشکر می‌کنم امیدوارم همچنان آنها بتوانند در رویدادهای بعدی با تیم ملی کاراته نتایج بهتری را کسب کنند. 

بهمنیار در ادامه صحبت‌هایش، خاطرنشان کرد: مسابقات در رده‌های جوانان و امید‌ها بسیار سخت برگزار شد و با توجه به شرایط سنی بازیکنان تیم امید امیدوارم با حضور در مسابقات و رویدادهای کسب سهمیه المپیک بتوانم نماینده ایران در المپیک توکیو باشم.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی امیدهای کاراته در مورد احتمال اعزام تیم ملی بانوان به مسابقه کاراته وان ژاپن، گفت: مسئولان فدراسیون کاراته در تلاشند تا تیم ملی دختران را ماه آینده به لیگ کاراته‌ وان ژاپن اعزام کنند، اما نمی‌دانم این موضوع قطعی شده یا خیر. به هر حال امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

وی در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به این سؤال که آیا خستگی دلیل عدم حضور شما در مسابقات سوپرلیگ بانوان بود، گفت: مسابقات سوپرلیگ بانوان روز جمعه برگزار شد. بنده با تیم تعاون قرارداد دارم، اما با توجه به خستگی مسابقات جهانی نتوانستم در این هفته در کنار تیم باشم، اما در بازی‌های بعدی قطعا در کنار تیم خواهم بود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین