اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۲۹۴

بیرانوند؛ تمرین و آرامش در قلعه کی‌روش+عکس

آغاز اردوی تیم ملی شاید بیشتر از همه بیرانوند را خوشحال کرده، چرا که تا حدودی توانسته از حواشی فاصله گرفته و در آرامش تمرین کند.
۱۸:۲۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا بیرانوند هفته های سختی را پشت سر گذاشته هرچند او خودش نقش اصلی را در ماجراهای حاشیه ای ایفا می کرد. او در پایان بازی با سایپا و در حالی که هفته قبل از آن اعلام کرده بود قصد دارد در پرسپولیس بماند گفت که باید به فکر خودش باشد و می خواهد در نیم فصل برای آینده اش تصمیم بگیرد. چنین اتفاقی با واکنش رسانه ای و البته خشم هواداران پرسپولیس همراه بود؛ اما اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی و آغاز اردوی داخلی توسط کی روش تا حدودی بیرانوند را از حواشی بیرون کشید.


او حالا در کنار رشید مظاهری و محمد رضا اخباری رقبایش در اردوی تیم ملی تمرین می کند و البته بسته بودن فضای تیم ملی باعث شده تا او نیز مثل دیگر بازیکنان نتواند بی محابا و در هر زمانی که خواست مصاحبه کند. چنین اتفاقی باعث شده تا بیرانوند در این مدت تنها به فوتبال فکر کرده و تمرکزش بر روی تمرینات باشد.


او در آخرین تمرین تیم ملی در کنار رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن تمرینات دشواری را انجام داد و نشان داد که اگر در فضایی دور از حاشیه زندگی کند، می تواند بازهم دروازه بان اول تیم ملی باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین