اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۲۵۰

امیدوارم ایرانی‌ها در مراسم بهترین‌ها بدرخشند

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: امشب برابر روسیه باید پیروز شویم تا حداقل عنوان سومی را کسب کنیم.
۱۵:۲۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد احمدزاده در گفت‌وگویی، درمورد بازی شب گذشته برابر برزیل و شکست مقابل این تیم اظهار داشت: بازی سختی داشتیم؛ برزیل بهترین تیم فوتبال ساحلی دنیا است و در چند سال اخیر این موضوع را ثابت کرده است. خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم، اما نمی‌توانم بگویم مستحق برد یا باخت بودیم، اما به نظرم بازی پایاپایی بود و به دلیل برخی اشتباهات کوچک نتوانستیم برنده باشیم.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان از نحوه بازی تیم ایران برابر برزیل ناراضی نیستند؛ به هر حال باید قبول کنیم که برزیلی‌ها سطح بالایی دارند و در 2 سال اخیر همیشه برابر آنها خوب بازی کردیم و با اختلاف کمی بازنده شدیم. همیشه بازی زیبای ما برابر برزیل مورد تحسین همگان قرار گرفته است.

کاپیتان تیم فوتبال ساحلی ایران درخصوص اینکه ایران در وقت اول نمایش چندان مطلوبی ندارد، عنوان کرد: در این تورنمنت اوکتاویو از دو بازیکن جوان استفاده کرد. نمی‌خواهم بگویم جوانان تیم ما اشتباه کردند، اما وقتی می‌خواهیم به یک بازیکن جوان میدان بدهیم مسلماً تبعاتی دارد و ممکن است آن بازیکن دچار اشتباهاتی شود. این روندی که درپیش گرفته‌ایم برای سال‌های آینده ما بسیار خوب خواهد بود. در این مسابقات مرادی و میرشکاری بیشتر بازی کردند و بازیکنان باتجربه‌ استراحت کردند تا جوانان بتوانند از این فرصت برای کسب تجربه استفاده کنند.

احمدزاده افزود: به هر حال در وقت‌های اول اشتباهاتی می‌کنیم که موجب می‌شود از حریف عقب بیافتیم، اما در ادامه اختلاف را کم کردیم. این موضوع نشان می‌دهد که فوتبال ساحلی 12 دقیقه سوم است و هر تیمی که در آن وقت بهتر بازی کند برنده بازی خواهد شد. ما هم ثابت کردیم که در وقت‌های دوم و سوم خیلی بهتر بازی می‌کنیم و نشان دهنده تیم بسیار خوب ما است.

وی درمورد بازی امشب تیم ایران برابر روسیه، گفت: روسیه یکی از تیم‌های خوب دنیا است و نمی‌توان گفت که بازی آسانی داریم، اما با قدرت وارد میدان می‌شویم تا برنده شویم، چون باید با پیروزی زمین را ترک کنیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درمورد برگزاری مراسم انتخاب بهترین‌های جهان اظهار داشت: نمی‌توانم بگویم که این مراسم برایم مهم نیست، اما امیدوارم که نماینده‌های ایران در این مراسم خوش بدرخشند. فعلاً تمام هدفم این است که حداقل مقام سوم مسابقات قهرمانی قاره‌ها را کسب کنیم. از تمام کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم که ما را دعا کنند تا سربلند از بازی امشب خارج شویم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین