اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۱۳۴

در پارس جم هیچ کس امنیت ندارد

هافبک پارس جنوبی جم معتقد است صدرنشینی تیمش در لیگ برتر اتفاقی نیست و آنها آرزوهای بزرگی را دنبال می کنند که تحقق آن دور از دسترس نیست.
۱۹:۰۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از برد 3 بر یک پارس جنوبی جم مقابل سپیدرود رشت فرصتی دست داد با مجید علیاری هافبک این تیم گفتگویی داشته باشیم. علیاری که یکی از گلزنان بازی دیروز بود، عملکرد خوبی داشت و یکی از بهترین های تیمش بود. آنچه می خوانید محاصل گفتگوی ما با این بازیکن گمنام است.


*یک برد دیگر کسب کردید و به صدر جدول بازگشتید
خدا را شکر بازی خیلی خوبی و توانستیم سه امتیاز ارزشمند خانگی را کسب کنیم. ما برای بازگشت به صدر به برد احتایج داشتیم که با حمایت هواداران مان توانستیم یک گام دیگر رو به جلو برداریم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم گل هم بزنیم اما روی یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردیم. تا دقایقی در شوک بودیم ولی تیم خیلی زود به روند خوبش بازگشت و توانستیم به بازی مسلط شویم. با 2 گلی که زدیم بردمان را قطعی کردیم و در نهایت هم دقایق آخر بازی را با مدیریت پشت سر گذاشتیم.


*تصور می شد با غیبت سینگ و دشتی به مشکل بخورید
ما یک تیم کامل هستیم. آقای تارتار تیم را طوری بسته اند که با غیبت چند بازیکن روند تیم دچار خلل نمی شود. پارس جنوبی جم به شخص متک نیست و همه ما برای حضور در ترکیب تیم تلاش می کنیم. هیچ کسی در پارس احساس امنیت ندارد و همه می دانند برای بازی کردن باید بهترین باشند. شما دیدید که در این بازی دو بازیکن تاثیرگذار مثل سینگ و دشتی را نداشتیم ولی بازیکنان دیگر با جنگندگی و تلاش توانستند خلاء آنها را پر کنند.


*خود شما چند بازی را به طور ثابت بازی کرده اید؟
دیروز برای چهارمین بار در ترکیب ثابت پارس قرار گرفتم و خدا را شکر توانستم بازی خوبی ارائه بدهم. یک گل زدم و روی گل سوم هم تاثیرگذار بودم. اوت دستی را با ضرب خوبی پرتاب کردم و وزش باد هم باعث شد دروازه بان سپیدرود اشتباه کند. باید بگویم روی گل سوم خیلی خوش شانس بودیم.


*هنوز هم برخی معتقدند نتایج تیم تان ناشی از همین خوش شانسی است
اصلا و ابدا اینطور نیست. صدرنشینی تیم ما شانسی نیست و ما به واسطه شایستگی مان در این جایگاه قرار داریم. شانس یک یا دو هفته می تواند کار را برای شما دربیاورد ولی ما 11 هفته را بدون باخت سپری کردیم و این نمی تواند اتفاقی باشد.


*این اولین گل فصلت بود؟
بله البته من هافبک چپ بازی می کردم و در سیستم 2-4-4 کنار خط می آیم. البته ما آنالیز خوبی از سپیدرود داشتیم و می دانستیم دفاع راست آنها مشکل دارد و بیشتر فشارمان را از همان جناح آوردیم.


*و جالب است که تیم تان گلزن زیاد دارد
ما بهترین خط حمله لیگ را با 22 گل در اختیار داریم، یعنی هر بازی 2 گل زده ایم. در تیم ما همه گلزن هستند و علاوه بر نانگ و سینگ و دشتی 10 نفر دیگر نیز موفق به گلزنی شده اند. همانطور که گفتم در تیم ما بحث شخص مطرح نیست و همه می خواهند تیم موفق باشد. این امتیاز بزرگی است که تک تک بازیکنان ما عطش گلزنی و میل به بردن دارند.


*فکر می کنید بردهایتان چه زمانی ادامه داشته باشد؟
ما برای هر بازی برنامه داریم و نگاه مان این است که از هر بازی سه امتیاز بگیریم. هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و اگر با همین روش پیش برویم، تیم مان حالا حالاها رنگ باخت را نخواهد دید.


*بهترین بازی تیم تان در این 11 بازی کدام بود؟
برد مقابلذوب آهن در اصفهان خیلی چسبید. واقعا آنها تیم خیلی خوب و قدرتمندی دارند ولی بچه های ما دست به کار بزرگی زدند و عالی بودند. واقعا هرچه فکر می کنم در این 11 دیدار، بازی بدی نداشتیم و همیشه در سطح بالایی از کیفیت فوتبال بازی کرده ایم.


*و تیم تان در تیم ملی هیچ نماینده ای ندارد
بله این خیلی تلخ است اما اجازه بدهید من در این باره صحبتی نکنم و خود آقای تارتار قرار است حرف هایی دراین باره بزنند.


*و حرف آخر؟
از اعتماد آقای تارتار تشکر می کنم و امیدوارم روند موفقیت مان ادامه داشته باشد. ما چند روزی استراحت خواهیم کرد و بعد خودمان را برای دیدار با فولاد آماده خواهیم کرد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین