اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۰۰۹

وعده‌های پوچ و توخالی مسئولان شرایط روحی بازیکنان را بهم ریخته است

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس گفت: واقعا حرف زدن فایده‌ای ندارد و با وعده‌های پوچ و توخالی آقایان نمی‌شود کار کرد. همین وعده‌های پوچ و توخالی شرایط روحی تیم را بر هم ریخته است.
۱۵:۴۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز قرار است با ۷ دیدار برگزار شود که یکی از این دیدارهای بین تیم‌های مس سونگون و آذرخش بندرعباس است

عباس روز به پیکر در گفتگویی در مورد مشکلات مالی تیم آذرخش بندرعباس در فرودگاه مهرآباد تهران اظهار داشت: واقعا دیگر حرف زدن فایده ای ندارد با وعده های پوچ و توخالی آقایان کاری نمیتوان از پیش برد و همین موضوع شیرازه تیم ما را بر هم ریخته است.

وی در ادامه گفت: همانطور که من بارها قبلاً اعلام کردم امسال تیم ما شرایطی بدتر از هر زمانی از نظر مالی دارد و از روز اول که پای در لیگ برتر گذاشتیم، دچار مشکلات مالی بودیم و هر چقدر فریاد زدیم کسی به فریاد ما پاسخ نداد. فقط زمان برگزاری مسابقات که در بندر عباس برگزار می شود عده ای از مسولین در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند و قول وعده می دهند می روند و بعد از این قول دیگر پیدایشان نمی کنید.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس ادامه داد: این وضعیت و مشکلات مالی به طور کل شرایط و وضعیت تیم را از لحاظ روحی به هم ریخته است و در حال حاضر هم که قرار است امروز ما راس ساعت ۴ بعدظهر در تبریز حضور و بازی خود را مقابل مس برگزار کنیم در حال حاضر در فرودگاه مهرآباد تهران هستیم.

روز پیکر افزود: به دلیل شرایط بد مالی ما جمعا با کادرفنی ۷ نفر هستیم که به این مسابقه می‌رویم و من به عنوان سرمربی باید نقش کلیه کادر فنی را بر عهده بگیرم و ۶ بازیکن دیگر هم بازی کنند و الان هم طی تماسی از کمیته فوتسال درخواست نمودیم که در صورت امکان بازی ما با یک ساعت تاخیر برگزار شود و فقط امیدوارم به این بازی برسیم که در جدول مسابقات حذف نشویم

وی در پایان تاکید کرد: واقعاً برای استان هرمزگان که به این وسعت بزرگی است و منابع درآمدی خوبی را هم دارد و به قول مسئولان این استان که استان هرمزگان استانی اقتصادی برای ایران است. واقعا متاسفم که مسولان این استان از عهده یک تیم ۱۴ نفره فوتسال و تنها نماینده هرمزگان در لیگ برتر فوتسال نمی توانند حمایت کنند و امیدوارم حداقل این بار برای جوانان علاقمند فوتسال استان هرمزگانچاره‌ای بیاندیشند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین