اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۳۰۰۰

پدیده باید خیلی بهتر شود

وینگر پدیده می‌گوید ای کاش در اولین حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) شرمنده هواداران مشهدی نمی‌شدند و بازی را با پیروزی پایان می‌دادند.
۱۶:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| معین عباسیان درباره نتیجه تساوی با فولادخوزستان گفت: نمی‌دانم چه بگویم، اگر درباره داوری و قضاوتش صحبت کنیم که محکوم خواهیم بود؛ اما فقط یک جمله می‌خواهم بگویم و آن هم این است که ای کاش داور قدر موقعیت‌هایمان را می‌دانست و نتیجه را با قضاوتش تغییر نمی‌داد.


او درباره اولین مصافشان در ورزشگاه امام رضا(ع) هم می‌گوید: خدا را شکر می‌کنیم که بالاخره حرف ما به گوش مسئولین رسید و آنها این استادیوم را برای بازی‌هایمان آماده کردند. تنها چیزی که ما را در این بازی ناراحت کرد شرمندگی‌مان مقابل آنهاست. ای کاش با برد پاسخ حمایت‌ها و تشویق‌های آنها را می‌دادیم و آنها را با لب‌های خندان به خانه می‌فرستادیم.


وی در ادامه گفت: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که حالا یا با بدشانسی یا با بی‌دقتی گل نشدند، ضمن اینکه معتقدم باید پیروز می‌شدیم و 3 امتیاز این بازی را کامل می‌گرفتیم. شاید خیلی‌ها فکر کنند این 3 امتیاز رتبه ما را تغییر نمی‌داد؛ اما حریفان را به ما نزدیکتر می‌کند و این در ادامه رقابت‌ها برای پدیده خوب نیست. ما اگر می‌خواهیم هدف‌هایی که داریم را دنبال کنیم، باید خیلی بهتر از این‌ها باشیم. امیدوارم بعد از تعطیلات با قدرت بیشتر پا به مسابقات بگذاریم تا جبران نتایج ضعیف‌مان شود.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین