اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۸۵
از برانکو رضایت کامل داریم

کاشانی: برگزاری هر برنامه به نام نوروزی باید از کانال باشگاه انجام شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چرا باید از برانکو راضی نباشیم، وقتی که او کارش را به خوبی انجام می‌دهد.
۱۲:۱۵ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-جعفر کاشانی  در مورد اینکه سپهر حیدری، کاپیتان پیشین پرسپولیس درصدد است دیداری برای بزرگداشت هادی نوروزی برگزار کند، اظهار داشت: هادی نوروزی یک بازیکن بزرگ و متعلق به باشگاهی بزرگ مانند پرسپولیس است که باید اقداماتی که برای او انجام می‌شود در شأن نامش باشد.

وی ادامه داد: هر برنامه یا بازی به نام هادی نوروزی باید از کانال باشگاه پرسپولیس انجام شود، ضمن اینکه لفظ بازی خیریه برای هادی نوروزی درست نیست و این حرف‌ها بیشتر جنبه احساساتی دارد. به نظر من برخی حرف‌ها را فقط باید شنید!

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: مسئولان باشگاه در تلاش هستند مطالبات نوروزی را پرداخت کنند تا خرج تحصیل و رفاه فرزندانش شود. ما اگر بتوانیم مقابل تصمیمات احساسی را بگیریم مشکلی برای اجرای برنامه‌های‌مان پدید نمی‌آید.

کاشانی در خصوص جلسه امروز برانکو با اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا این کمیته از عملکرد سرمربی کروات سرخپوشان رضایت دارد یا خیر گفت: چرا باید از برانکو راضی نباشیم، وقتی او کارش را به خوبی انجام می‌دهد و تیم هم شرایط خوبی دارد.

وی درباره اینکه آیا تماشای بازی روز جمعه پرسپولیس و صبای قم در ورزشگاه آزادی برای هواداران رایگان خواهد بود یا خیر، خاطرنشان کرد: من اطلاعی از این اخبار ندارم، اما می‌دانم که در این مورد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تصمیم نهایی را بگیرند. هرچند معتقدم که نباید تصمیماتی احساسی اتخاذ کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین