اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۸۸

کاویانی: سندی برای مشکل اخلاقی جیوگا ندارند

مربی تیم ملی روئینگ گفت: هیچ کس توانایی فنی جیوگا را ندارد و در سطح او نیست. متاسفانه گزارشات نادرست به وزارت داده‌اند و می‌خواهند موفقیت او را کمرنگ کنند.
۰۴:۲۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| امیرحسینکاویانی در گفت‌وگویی، درباره جلسه قایقرانان با فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش در خصوص بازگشت نیوکولا جیوگانیک اظهار داشت: ما با خانم محمدیان صحبت کردیم برای کمرنگ کردن نتایجروئینگگزارشات نادرستی بدستشان رسیده است، ما در این جلسه تلاش کردیم بگوییم اینطور نیست اما آنها قبول نکردند. متاسفانه وزارت ورزش و فدراسیون خلاف نظر قایقرانان تصمیم گرفتند و همه می‌خواهند نتایججیوگارا کمرنگ کنند.

وی در پاسخ به این سوال که نظر محمدیان درباره بازگشتجیوگاچیست،‌خاطرنشان کرد: محمدیان به ما گفت در این باره فدراسیون تصمیم گیرنده است اما امینی می‌گوید وزارت ورزش تصمیم می‌گیرد. ما از وزارت خواستیم حقیقت را بگویند مبنی بر اینکه تصمیم‌گیرنده چه کسی است؟ چون سندی ندارند کهجیوگامشکل اخلاقی دارد جرات ندارند بگویند تصمیم‌گیرنده کیست. محمدیان گفت من با مربیگری مردها در بخش بانوان موافق نیستم و گفت می‌خواهد برای دختران مربی باتجربه بیاورد. این در حالی است که افشین فرزام چند سال مربی دختران بوده است.

مربی تیم ملیروئینگدر ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه فدراسیون در چند سال گذشته استعدادیابی نداشته تصریح کرد: اگر فدراسیون می‌گوید ورزشکاران برنگردند مشکلی نیست سوال من این است با چه پشتوانه‌ای این حرف را می‌زنند؟ آنها در هشت سال گذشته برای استعدادیابی چه کاری انجام دادند؟

کاویانی با اشاره به اینکه در این 6 ماه به عنوان کمک باجیوگاهمکاری داشته، خاطرنشان کرد: محسن شادی راجیوگامعرفی کرد و لیو حاضر و آماده شادی را قهرمان کرد. من حتی در وزارت هم گفتم هیچکس توانایی فنیجیوگارا ندارد و هیچکس در سطح او نیست. 6 ماه باجیوگازندگی کردم و بهتر از هر کسی او را می‌شناسم اگرجیوگا100 باشد افشین فرزام 20 است، او حتی نمی‌تواند قایق ببندند. شرایط ما در قایقرانی خاص است همه می‌دانند چه مدال‌هایی باجیوگاکسب کرده‌ایم. امیدوارم که شرایط درست شود.

انتهایپیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین