اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۸۵

شرایط این روزهای سپاهان برایم عجیب است

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما موقعیت‌های زیادی در بازی‌ها ایجاد می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم گل بزنیم.
۲۳:۰۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| محمود کریمی مربی تیم فوتبال سپاهان درباره شکست سپاهان مقابل پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: 17 سال سپاهان بازی کردم و مربی بودم چنین چیزی ندیدم که شرایط به ضرر ما باشد. شما دیدید که مقابل پیکان کاری نبود که نکنیم، اما بدشانسی آوردیم. روی ضد حمله هم گل خوردیم و باختیم. خیلی عجیب بود.

وی در پاسخ به این سوال که نخستین باخت سپاهان در نقش جهان رقم خورد، عنوان کرد: البته مساوی هم زیاد داشته‌ایم، برد هم همین طور. نتایج بدمان در بیرون و داخل خانه ادامه دارد، اما فرقی نمی‌کرد بیرون ببازیم و یا داخل.

کریمی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی ناکامی کیست، خاطرنشان کرد: هر چه فکر می‌کنم می‌بینم باشگاه به تعهداتش عمل کرده، مربیان خوبی داریم و قهرمانی داشته‌اند. بازیکنان هم سال گذشته عملکرد خوبی داشتند. مشکل ما این است که گل نمی‌زنیم. فورواردهای ما باید با آرامش باشند و تمرکز کنند که الان نیستند. ساسان آقای گل بود و الان چنین شرایطی دارد. مروان حسین آقای گل عراق بود اما الان شرایط او را ببینید. خیلی عجیب است.

مربی سپاهان در پاسخ به این سوال که شما هفته آینده بازی سختی دارید و میزبان تراکتورسازی هستید، یادآور شد: همه بازی‌ها سخت است اما به نظر می‌رسد در بازی‌های سخت بهتر نتیجه می‌گیریم و نتایج خوب ما مقابل تیم‌های بهتر بوده است. نمی‌توانیم بگوییم بازی آسان چون همه بازی‌ها سخت است.

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد در بازی‌سازی هم مشکل دارید و یک بازیکن برزیلی نیمکت‌نشین است، گفت: ضعف فنی وقتی است که موقعیت گل درست نکنیم. وقتی موقعیت درست می‌شود گل نمی‌زنیم نمی‌توانیم بگوییم بازی‌سازی مشکل دارد. در بازی با گسترش 6 موقعیت داشتیم این نیست موقعیت نباشد موقعیت داریم و گل نمی‌زنیم که این به آرامش مهاجمان برمی‌گردد.

کریمی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نیمکت حالت بدی داشت و 3 لژیونر روی نیمکت بودند و اگر کیفیت دارند چرا روی نیمکت هستند، گفت: بازیکنانی که کیفیت خوب داشتند حالا این کیفیت را ندارند. شما مهرداد را ببینید؛ مهرداد 5-6 بازی آخر لیگ کجا و مهرداد 10 بازی اخیر کجا؟ یا ساسان انصاری؛ کیفیت بازیکنان بالاست اما هنوز ارائه نکرده‌اند و باید شروع کنندو سپاهان نفرات خوبی دارد اما هنوز به شرایط لازم نرسیده است. احتمال می‌دادیم چند هفته اول به خاطر جابه‌جایی‌ها نتیجه‌گیری خوب نباشد اما الان می‌بینیم تا هفته یازدهم هم اینطوری است. همه چیز خوب است اما نمی‌دانم چرا در ضربه آخر مشکل داریم.

مربی سپاهان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فکر نمی‌کنید بهتر است یک مربی اضافه شود، گفت: مربی چه کاری می‌تواند بکند؟ مگر اینکه کمکی بیاوریم که توپ را وارد گل کند! ما حتی بدنساز هم داریم. شاید از اول فصل کمک مربی می‌گرفتیم خوب بود اما حالا مگر کمک مربی می‌تواند چیزی بالاتر از سرمربی ارائه دهد؟ ما مشکلی از نظر تعداد نفرات نداریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین