اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۸۴

اگر هواداران صبور باشند سپاهان جایگاه خوبی کسب می‌کند

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: تا پایان قراردادم برای پیکان محکم بازی می‌کنم تا نانی که به خانه می‌برم حلال باشد.
۲۳:۰۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین کریمی، بازیکن تیم فوتبال پیکان درخصوص پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان اظهار داشت:سپاهان خیلی به ما فشار آورد، اما ما چون میهمان بودیم مجبور شدیم شرایط را کنترل کنیم. برای ارائه یک بازی خوب به اصفهان آمده بودیم. سپاهان حملات زیادی روی دروازه ما داشت، اما ما از تک فرصت خود استفاده کردیم و 3 امتیاز را به نام خود ثبت کردیم.

وی درمورد رقم زدن نخستین شکست سپاهان در ورزشگاه نقش جهان خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم. اگر حرفی بزنم هواداران سپاهان از دست من دلخور می‌شوند، اما به نظرم اگر هواداران اصفهانی به تیم خود فشار وارد نکنند سپاهان با این بازی که امروز از خود به نمایش گذاشت خیلی بهتر خواهد شد و می‌تواند جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی کسب کند.

بازیکن سابق سپاهان درمورد احتمال بازگشت مجددش به این تیم عنوان کرد: در ابتدای فصل صحبت‌هایی درمورد بازگشتم به سپاهان مطرح بود، اما من با پیکان قرارداد داشتم و تا پایان فصل هم به آن پایبند هستم. تا آخر فصل برای پیکان محکم بازی خواهم کرد تا نانی که به خانه می‌برم حلال باشد. در پایان فصل قراردادم تمام می‌شود و باید دید که شرایط چگونه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین