اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۶۷

شنیده‌ام که بچه‌ها پول گذاشته‌اند که به اردو بروند

بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: من هم شنیده‌ام که بچه‌ها برای اردوی قبل از بازی با استقلال پول گذاشته‌اند تا به اردو بروند.
۲۱:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد نصرتی پس از شکست ۲ بر صفر نفت مقابل استقلال درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیمش با توجه به اینکه پولی برای اردوی قبل از دیدار نبوده از جیبشان هزینه کرده‌اند و او به همراه بنگر بازیکنان را به اردو برده‌اند، گفت: با توجه به اینکه در این بازی محروم بودم، در تمرینات حضور نداشتم و از این موضوع بی‌خبرم، اما من شنیدم که بچه‌ها پول گذاشتند و به اردو رفته‌اند.

وی در باره صحبت جهانیان مالک باشگاه نفت که عنوان کرده بازیکنان مشکلی ندارند و همه چیز اوکی هست، گفت:‌حتما اینطور است! باید معنای اوکی را از او سؤال می‌کردید، دو هفته اول شرایط خوب بود، و همه چیز منظم پیش می‌رفت، اما بعداً همه چیز خراب شد، درخشان هم وقتی آ«د تیم درگیر حاشیه بود.

بازیکن نفت تهران در پاسخ به این سؤال که برخی می‌گویند تعدادی از بازیکنان به خاطر رابطه‌ای که با علی کریمی دارند، برای درخشان بازی نمی‌کنند، گفت:‌این موضوع را تکذیب می‌کنم، تمام بازیکنان هر کاری که بتوانند برای تیم و درخشان انجام می‌دهند، زمان کریمی هم با جان و دل بازی می‌کردند، اما متأسفانه مسئولیت‌پذیری در نفت کم است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین