اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۷۳
مهاجم فنرباغچه پس از انجام یکصدمین بازی ملی‌اش

فن‌پرسی: ترجیح می‌دادم در ترکیب اصلی باشم

مهاجم تیم ملی فوتبال هلند از پیروزی تیمش برابر قزاقستان ابراز خرسندی کرد و در عین حال از اینکه نتوانسته در این بازی از ابتدا به میدان برود ناراحت بود.
۰۹:۵۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز، روبین فن‌پرسی شب گذشته (شنبه) در پیروزی 2 بر یک تیم ملی هلند برابر قزاقستان یکصدمین بازی ملی‌اش را انجام داد، اما او بابت اینکه به عنوان یک بازیکن تعویضی آن هم  تنها برای سه دقیقه (از دقیقه 87 به جای کلاس یان هونتلار) در این دیدار حضور پیدا کرده است، چندان خوشحال نبود.

مهاجم پیشین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد که این فصل برای تیم فنرباغچه توپ می‌زند، اگرچه شاهد پیروزی تیم ملی کشورش بود، اما شانس آن را برای حضور به مرحله نهایی یورو 2016 از طریق مرحله پلی‌آف کم می‌بیند، چرا که ترکیه با شکست جمهوری چک، دوباره به رده سوم جدول بازگشت. حالا ترکیه تنها در صورتی به پلی‌آف راه پیدا می‌کند که در خانه خود جمهوری چک را شکست دهد و ترکیه نیز در خانه‌اش به ایسلند ببازد.

فن‌پرسی در پایان بازی تیمش برابر قزاقستان به نشریه تلگراف هلند، گفت: مهمترین چیز این است که بردیم، اما من ترجیح می‌دادم که در این بازی از ابتدا به میدان بروم.

کاپیتان پیشین هلند در ادامه به مصدوم شدن دروازه‌بانان اول و دوم تیمش به ترتیب در تمرین قبل از بازی و در جریان مسابقه، اشاره داشت و بابت آن ابراز تأسف کرد. فن‌پرسی 32 ساله تأکید کرد: وضعیت ما بدتر از قبل شد، چون تیم کرول احتمالاً از ناحیه زانو دچار مصدومیتی جدی شده است و یاسپر سیلیسن هم غایب است.

دنی بلیند، سرمربی تیم ملی هلند هم بعد از بازی گفت به این دلیل فن‌پرسی را در ترکیب اصلی لاله‌ها قرار نداده که او به اندازه کافی برای این بازی آمادگی نداشته است.

فن‌پرسی در واکنش به اظهارات سرمربی تیم ملی هلند عنوان کرد: من کاملاً آماده‌ام. اغلب با تحمل درد برای هلند بازی می‌کنم، اما در این بازی شرایطم فرق داشت. با این حال لازم است یک بار دیگر بگویم که اینجا منافع من ملاک نیست، بلکه موفقیت و پیروزی تیم است که اهمیت دارد.

آخرین بازی تیم ملی هلند در مرحله مقدماتی یورو 2016 سه‌شنبه شب در خانه برابر جمهوری چک است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین