اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۵۹۳

بازدید رییس و خزانه دار هیات فوتبال خوزستان از امکانات مسجدسلیمان

عبدالكاظم طالقاني رييس و اميد احمدي خزانه دار هيات فوتبال خوزستان جهت بررسي وضعيت موجود هيات ها،رفع نواقص و مشكلات آنها در شهرستان هاي مسجدسليمان و باوي حضور پيدا كردند.
۰۳:۳۷ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| رییس هیات فوتبال خوزستان در سفر به مسجدسلیمان ابتدا از ساختمان جدید هیات فوتبال بازدید و در جلسه ای در حضور اعضای هیات از زحمات آنان قدرادانی کرد سپس با حضور در ورزشگاه نفتون از شهرآورد لیگ دسته اول خوزستان بین تیم های زاگرس و وحدت دیدن کرد.

در ادامه طالقانی در اردوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نماینده خوزستان و صدرنشین لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور یافت و ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه بزرگ نفت،ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همدلی،مجموعه در ادامه راه نتایج قابل قبولی کسب و نماینده شایسته ای برای استان در این رقابتها باشند.

در پایان ،طالقانی در تمرینات تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان نماینده این شهرستان در رقابتهای لیگ برتر خوزستان در زمین چمن بی بی یان حاضر شد و از تمرینات این تیم دیدن و ٥ عدد توپ رسمی مسابقات فوتبال کشوری اهدا کرد.


رییس هیات فوتبال خوزستان در ادامه سفر خود در شهرستان باوی حضور پیدا کرد و در نشستی با اعضای هیات و پیشکسوتان فوتبال این شهرستان به بررسی و رفع موانع فوتبال در این شهرستان پرداخت و قول مساعدت لازم در این زمینه را داد و از زحمات و تلاش های رییس و اعضای هیات فوتبال شهرستان باوی و دیگر دلسوزان این رشته پرطرفدار قدردانی کرد.

طالقانی در پایان در تمرینات تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ویس نمایندگان شهرستان باوی در مسابقات فوتبال لیگ برتر استان حاضر شد و به هریک از این تیم ها ٥ عدد توپ رسمی مسابقات فوتبال کشوری اهدا کرد.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین