اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۴۶۸

تیم جوانان قید حضور مهاجم تیم تبریزی را زد

با توجه به عدم همکاری باشگاه تراکتورسازی برای حضور مهاجم این تیم در تیم جوانان کادرفنی جوانان قید حضور این بازیکن را زدند.
۱۴:۰۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال جوانان ایران فردا برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا راهی اردن می‌شود.در این مقطع بار دیگر سفر یکی از تیم‌های پایه با مسابقات لیگ برتر همزمان شده و همین مسئله چالش و اختلافی تازه پیش پای تیم فوتبال جوانان قرار داده است.

در حالی که تمامی تیم‌های باشگاهی با وجود مشکلاتی که داشتند با حضور بازیکنان خود موافقت کردند، در این میان باز هم باشگاه تراکتورسازی سر ناسازگاری دارد و با حضور بازیکن خود در اردوی تیم جوانان موافقت نکرده است.

محمدرضا آزادی مهاجم تراکتورسازی در این مدت اجازه حضور در تمرینات تیم جوانان را پیدا نکرده و بعد از رایزنی‌هایی که صورت گرفته آنها راضی به حضور این بازیکن نشدند. در نهایت کادرفنی تیم فوتبال جوانان بعد از اینکه نوع تعامل باشگاه تراکتورسازی را مشاهده کردند و با توجه به فرصت کم باقی مانده برای اینکه تمرکزشان از بین نرود، قید حضور این بازیکن را زدند و تصیمیم در این مورد را به فدراسیون واگذار کردند.

پیش از این تیم فوتبال تراکتورسازی برای اعزام تیم فوتبال امید به مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا عارف آغاسی و علی طاهران را به تیم امید نفرستاد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین