اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۴۴۴

حضور دو بازیکن در جمع 16 نفر برتر جهان چیز کمی نیست

سرمربی تیم ملی سابر شمشیربازی گفت:آمادگی بالای بچه‌ها نوید کسب نتایج خوب در جام جهانی را می‌دهد.
۰۳:۱۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| فصل جدید مسابقات جام‌جهانی شمشیربازی از روز جمعه هفته جاری در الجزایر آغاز می‌شود و تیم ملی اسلحهسابرکشورمان متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی در این رقابت‌ها حاضر خواهند بود. روزهای جمعه و شنبه رقابت‌های انفرادی و بخش تیمی روز یکشنبه برگزار خواهدشد.

پیما ن فخری، سرمربی تیم ملیسابرکشورمان در گفت‌وگو بافارس اظهار داشت: خیلی خوب تمرین کرده‌ایم و بچه‌ها در شرایط مناسبی قرار دارند. درست است که ملی پوشان سه ماه از تمرین دور بوده‌اند، اما شرایط خوب آنها نوید کسب نتایج خوب را می‌دهد و کاملا امیدواریم.

وی ادامه داد: شاید قبلا ما بیشتر تذکر می‌دادیم یا بچه‌ها را آگاه می‌کردیم، اما خوشبختانه الان کاملا متوجه شرایط هستند و با تمام توان تمرین و تلاش می‌کنند تا بهترین نتایج را کسب کنند.

سرمربی تیم ملیسابرتاکید کرد: زمانی حضور در جمع 16 نفر برتر جهان مانند رویا بود، اما حالا دو نفر در 16 نفر برتر جهان داریم و این چیز کمی نیست. این اتفاق انگیزه زیادی به بچه‌ها می‌دهد.

فخری در مورد رقیبان گفت: نخستین مسابقه فصل است و مطمئنا همه با قدرت می‌آیند. ما در بخش تیمی در بازی اول به انگلیس یا کانادامی‌خوریمو در جمع 8 تیم برتر باید با انگلیس یا آمریکا بازی کنیم. در حال حاضر ما در رده چهارم دنیا هستیم و نباید این جایگاه را از دست بدهیم.

انتهایپیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین