اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۳۸۴

واکنش مربی کاله به اظهارات رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال

مربی تیم والیبال کاله گفت: از اظهارات برخی دوستان در خصوص بی‌قانونی رخ داده در هفته چهارم لیگ برتر قانع نشدیم.
۱۸:۰۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| هفته چهارم لیگ برتر والیبال یک بازی جذاب و حاشیه‌ای داشت. دیداری که به میزبانی آمل و با عنوان «دربی مازندران» بین تیم‌های کاله و سارویه انجام شد. غیر از اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد و اعتراض‌ها و کری‌خوانی‌هایی که وجود داشت یک «بی‌قانونی» بزرگ هم رخ داد. ماجرا از این قرار است که حضور شهروز همایون‌فر و جابر اسماعیل‌پور که تا هفته سوم بازیکن تیم گنبد بودند در هفته چهارم با پیراهن نماینده ساری وارد میدان شده و برابر کاله قرار گرفتند. این دو بازیکن در ابتدای فصل با تیم گنبد به توافق رسیدند و در هفته نخست مسابقات با تیم‌شان مقابل تیم شهرداری ارومیه هم به میدان رفتند، اما تغییراتی در تیم‌شان ایجاد شد و با حضور اسپانسر جدید این دو بازیکن مجبور به جدایی از گنبد شدند و سر از ساری در آوردند!

علی فرخی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد اتفاقات بازی تیم‌های کاله و سارویه اعتراض آملی‌ها نسبت به حضور دقیقه نودی دو بازیکن جدید در ترکیب تیم ساری اظهار داشت: آملی‌ها دنبال بهانه‌گیری نباشند.اجحافی نیست؛ تیمی مانند کاله باید برابر بانک سرمایه با این همه ستاره و ملی‌پوش بازی کند، پس دلیلی ندارد حضور تنها دو بازیکن جدید در یک تیم را بهانه کنند.

علیرضا طلوع‌کیان در واکنش به این اظهارات متنی را در اختیار قرار داد به شرح زیر است:

ابتدا عرض کنم که آنقدر مسلط به قوانین هستم که بهانه‌جویی نمی‌کنم. وقتی حرف حق زدم مسئولان فدراسیون جهانی والیبال قرعه‌کشی جام‌جهانی را تغییر دادند، چون قانون را بلد هستم، اما کمیته انضباطی و سازمان لیگ پذیرای اشتباهات خود نیستند!

از آقای فرخی بعید است که می‌فرمایند اجحافی در حق کاله آمل صورت نگرفته است و ما باید در مقابل بانک سرمایه بازی کنیم. من علاقمندم ایشان با ذکر ماده و تبصره و بندی در آیین‌نامه جواب ما را بدهند که قطعاً این کار شدنی نیست.

شهروز همایونفر ١٥ امتیاز و جابر اسماعیل‌پور ٥ امتیاز در مجموع ٢٠ امتیاز برای ساری کسب کردند که ما بازی را با ٦ اختلاف یعنی ٩٨ بر ٩٢ واگذار کردیم؛ پس چگونه وی می‌فرماید اجحافی صورت نگرفته است؟ کمیته انضباطی که همیشه دوشنبه‌ها برگزار می‌شد با فشار مسئولان تیم ساری چهارشنبه و ٣ ساعت قبل از شروع بازی برگزار شد و این همان اجحاف است؛ البته ایشان فرمودند که تصمیم جمعی بوده و دیگر حرفی نمی‌ماند. من پیشنهاد می‌کنم از این پس کتاب‌ها و آیین‌نامه‌ها و قوانین را جمع‌آوری بفرمایند و با جلسات هم‌اندیشی تصمیم بگیرند!

قرار نیست اگر سازمان لیگ به تیم‌های بی‌نظم محبت و کمک می‌کند، به تیم‌های منظم لطمه وارد کرده و اشتباه را با اشتباه ترمیم نماید. کاش یک بار دوستان با شهامت اعلام می‌کردند این خلاف آیین‌نامه بود و ما می‌خواستیم کمک بازیکنان،‌ مردم و تیم‌های ساری و گنبد کنیم. بدون شک ما این حرف را راحت‌تر می‌پذیریم و تشکر هم می‌کنیم که تنور والیبال در این شهرها داغ و بازیکنان به حقوق خود برسند، اما این کار به هیچ وجه قانونی نبوده است.

من در ادامه بند‌هایی از آیین‌نامه را در اختیار خبرگزاری فارس قرار می‌دهم و از دوستان هم می‌خواهم برای اثبات صحبت‌های خود حداقل یک بند را منتشر کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین