اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۳۸
تا مسابقات زیر 23 سال آسیا 10، 12 بازی خوب انجام می‌دهیم

کاشانی: شب بازی با عربستان برنامه مسابقات غرب آسیا را تغییر دادند

مدیر تیم فوتبال امید گفت: تا بازی‌های دی‌ماه مسابقات زیر 23 سال آسیا 10، 12 بازی خوب انجام می‌دهیم تا بازیکنان تیم امید تجربه لازم را کسب کنند.
۱۴:۰۹ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حبیب کاشانی در گفت‌وگو با رادیو ورزش در مورد مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: مسابقات امسال با حضور 10 تیم در کشور قطر برگزار می‌شود. قرار بود که صدرنشین گروه‌ها به همراه بهترین تیم دوم به مرحله بعد صعود کنند. با توجه به اینکه بیشتر تیم‌ها از کشورهای عربی بودند، شبی که با عربستان به تساوی 2 - 2 رسیدیم، برنامه بازی‌ها تغییر کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه گروه ایران سه تیمی بود، قرار بود تیم چهارم گروه بعدی به همراه آخرین تیم گروه ما حذف شوند، اما شب بازی با عربستان این برنامه تغییر کرد. عربستانی‌ها تصور می‌کردند در بازی با بحرین بیش از دو گل به این تیم می‌زنند و راهی مرحله بعد می‌شوند، اما بحرینی‌ها بازی جوانمردانه به نمایش گذاشته و با اختلاف یک گل شکست خوردند. به این ترتیب، عربستان حذف شد و به جای عربستانی‌ها یمن بالا آمد تا در نیمه نهایی به مصاف این تیم برویم.

«امیدوارم روند صعودی تیم امید ادامه داشته باشد»، مدیر تیم فوتبال امید ایران با بیان این جمله خاطرنشان کرد: ما هشت بازیکن از جمله سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، ترابی، کریمی، حیدریه، نورالهی، عزت‌الهی و ... را در اختیار نداشتیم، اما با این وجود اعضای کادر فنی از عملکرد تیم امید در مسابقات غرب آسیا رضایت داشتند و امیدوارم با برتری مقابل یمن و صعود به فینال این رقابت‌ها افتخار دیگری رقم بزنیم.

کاشانی با بیان اینکه روز چهارشنبه دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات غرب آسیا برگزار خواهد شد در خصوص اتخاذ تمهیدات لازم برای تیم امید، گفت: ابتدا باید از سازمان لیگ تشکر کنم. پیش از اینکه وارد بازی‌های امسال شویم، جلساتی را با مهدی تاج و غلامرضا بهروان برگزار کردیم تا خدای ناکرده برنامه‌ریزی‌ها به ضرر باشگاه‌ها، بازیکنان و تیم امید نشده و برنامه سازمان لیگ نیز تغییر نکند.

وی ادامه داد: بازیکنان به لحاظ بدنی در تیم‌های باشگاهی خود جا افتاده‌اند، چرا که مربیان ایرانی به بازیکنان جوان اعتقاد دارند، اما آنها نیازمند تجربه و بازی‌های تدارکاتی هستند. به همین خاطر در آبان‌ماه به امارات خواهیم رفت تا بتوانیم دو بازی تدارکاتی برگزار کنیم. شاید این سؤال پیش بیاید که چرا به امارات می‌رویم و در ایران بازی تدارکاتی انجام نمی‌دهیم. برای بازی در ایران، تیمی مثل استرالیا هزینه سفر و اقامت خود را از ما می‌خواهد. با این شرایط مجبور هستیم هم هزینه خودمان را بدهیم و هم هزینه حریف را که برای‌مان مقدور نبود.

مدیر تیم فوتبال امید تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا در امارات با استرالیا بازی کنیم و با کشورهای عراق و اردن نامه‌نگاری‌هایی صورت گرفته است که اردن جواب داده و منتظر پاسخ نهایی عراقی‌ها هستیم. قصد داریم در آذرماه نیز با تیم‌های ازبکستان و ترکیه بازی کنیم که در این زمینه نیز نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته است. همچنین قرار بود اواخر آذرماه بازی تدارکاتی با سوئد در زمین این تیم برگزار کنیم، اما چون برنامه سوئدی‌ها به ما نمی‌خورد، از ما عذرخواهی کردند. ما همچنین برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در تعطیلی لیگ بتوانیم با کره‌شمالی در کره بازی کنیم.

کاشانی عنوان کرد: تا مسابقات فوتبال غرب آسیا در دی‌ماه 10، 12 بازی خوب انجام می‌دهیم تا بازیکنان تجربه لازم را کسب کنند. امیدوارم با دعای خیر مردم، تیم امید بتواند راهی المپیک شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین