اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۳۰۷

مذاکره نایب قهرمان المپیک با مربی آمریکایی در رستوران ایرانی + عکس

نایب قهرمان ایرانی پرتاب دیسک المپیک با یک مربی آمریکایی در این کشور مذاکره و صحبت‌های اولیه را مطرح کرد.
۱۲:۲۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| احسان حدادی که این روزها در آمریکا به دنبال انتخاب مربی تخصصی‌ پرتاب دیسک است، امروز با یک مربی آمریکایی در شهر دالاس و در یک رستوران ایرانی دیدار و مذاکره کرد.

مک ویلکینز 66 ساله که سابقه کسب مدال طلا و نقره المپیک را دارد و 4 بار رکورد دنیا را زده است، مورد توجه حدادی قرار دارد و امروز جلسه سه ساعته‌ای را با این مربی برگزار کرد و در این نشست صحبت‌های اولیه مطرح شد.

حدادی در این خصوص گفت: امروز توانستم با این مربی جلسه‌ای را برگزار و شرایط خودم را بگویم و صحبت‌های او را هم بشنوم. اولین درخواست من این بود که باید در ایران هم حضور پیدا کند و در کشور خودمان هم تمرین کنیم که قرار شد روی این مورد فکر کند.

وی ادامه داد: کمپ تمرینی در آمریکا وجود دارد و بیشتر پرتابگران و دوومیدانی کاران در آنجا به تمرین مشغول هستند و او نظرش این بود که تمرین گروهی بهتر از انفرادی است. من هم تمام شرایط او را به فدراسیون می‌گویم و باید دید نظر آنها چه خواهد بود.

نایب قهرمان المپیک و قهرمان آسیا گفت: قرار شد طی چند روز آینده شرایط خود و بحث مالی که دارد را اطلاع دهد تا هرچه زودتر تصمیم بگیریم. اگر به توافق رسیدیم تمرین را آغاز کنیم.

وی با شاره به اینکه قرارداد اولیه در صورت توافق سه ماهه خواهد بود، عنوان کرد: به او گفتم قرارداد ما در ابتدا سه ماهه و آزمایشی خواهد بود و اگر راضی بودیم ادامه خواهیم داد. او معتقد بود با شرایطی که دارم می‌توانم 70 متر پرتاب کنم.

حدادی در پایان گفت: این مربی چند شاگرد در کمپ تمرینی آمریکا دارد و هیچ مربی خارجی راضی نمی‌شود تمام وقت در کشور ورزشکارش باشد و باید اردوهای مختلفی را سپری کند. به او گفتم برنامه کوتاه مدت من بازی های آسیایی است و برنامه بلند مدت نیز المپیک 2020 خواهد بود.


منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین