اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۲۶۴

روحانی: از ملت ایران به خاطر نتایجی که کسب شد عذرخواهی می‌کنم

سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته گفت: خیلی دوست داشتیم که نتایج بهتری به دست بیاوریم، اما نشد و به همین دلیل از همه ملت ایران به خاطر نتیجه‌ای که کسب کردیم عذرخواهی می‌کنم.
۰۲:۲۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| حسن روحانی در گفت‌وگویی پس از حذف چهار نماینده ایران از دور مسابقات جهانی اسپانیا و کسب یک مدال برنز اظهار داشت: جوانان ما خیلی خوب مبارزه کردند، اما گویا همه چیز در این دوره از رقابت‌ها برای جوانان بود. آن‌ها طی دو روز مسابقه دادن و رقابت جوانان در چهار تاتامی برگزار شد. دقت‌ها در برگزاری مسابقات بیشتر بود، چهار نفر از نوجوانان کاراته به گروه چهار نفر اصلی آمدند، اما متأسفانه نمی‌دانم که چه شد. بچه‌های ما تک پرچم گرفتند و از سوی داور‌ها ساپورت نشدیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد شلوغی مسابقات در رده نوجوانان، گفت: امروز خیلی مسابقات شلوغ بود. از این سمت سالن به آن سوی سالن می‌دویدند و با توجه به اینکه نادر جودت مربی تیم ملی کارت کوچ نداشت همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم نتیجه بگیریم. بچه‌ها نیز در پایان نتوانست خوب کومیته بزنند ما شرمنده مردم عزیز کشورمان شدیم بچه‌های ما باید دو طلا کسب می‌کردند، اما قسمت نبود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته در مورد اینکه در طول این مدت هیچ کم‌کاری از سوی کادر فنی وجود نداشته است، عنوان کرد: به عنوان سرمربی تیم ملی فکر می‌کنم که در مقابل خدای‌مان راضی هستیم. من و نادر جودت در طول این مدت کم‌کاری نکردیم و به هر نحوی که ممکن بود در کنار تیم بودیم و خودمان را برای تیم گذاشتیم، از لحاظ مالی، احساسی، روحی و حتی زندگی‌مان را ر‌ها کردیم و در کنار تیم بودیم، نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد حتماً حکمتی در کار بوده و راضی هستیم به رضای خدا. ان‌شا‌ءالله بچه‌های ما از این تجربه بزرگ درس خوبی گرفته باشند. خیلی دوست داشتیم که نتایج بهتری به دست بیاوریم، اما نشد و به همین دلیل از همه ملت ایران به خاطر نتیجه‌ای که کسب کردیم عذرخواهی می‌کنم. از همه آن‌ها که برای اعزام این تیم تلاش کردند تشکر می‌کنم.

حسن روحانی در پایان صحبت‌های خود گفت: بچه‌ها از نظر اخلاقی واقعاً عالی بودند، اما حیف شد که قهرمانی قسمت ما نشد. ما از نظر امکانات هیچ مشکلی نداشتیم همه شرایط برای ما در اینجا مهیا بود و هیچ مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین