اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۲۵۳

پایان طلایی برای آویشن باقری/ بهمنیار هم نقره‌ای شد

آویشن باقری کاراته کا وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم امید در فینال رقابتهای جهانی با شکست نماینده اسپانیا به مدال طلا دست یافت.
۰۱:۳۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| در چهارمین روز از دهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا که با شرکت ۱۷۱۰ کاراته کا از ۱۰۹ کشور در شهر تنریف در جریان است آویشن باقری نماینده وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم امید دختران با در اولین مبارزه ۵ بر صفر الیزابتا لازاروآ از روسیه را برد. سپس موفق شد ۲ بر صفر آروژان مختار از قزاقستان را شکست دهد.

در ادامه ۴ بر یک "ایرنا شاریخینا" از بلاروس را مغلوب کرد و در نیمه نهایی هم ۵ بر صفر بر جایمی دینگ نماینده کشور چین غلبه کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در فینال به مصاف نماینده اسپانیا رفت و با نتیجه ۵ بر یک حریف خود را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در ادامه مسابقات امروز سارا بهمنیار ابتدا ۳ بر صفر تالیا تررو از دومینکن را مغلوب کرد، سپس موفق شد ۴ بر یک "سلنه رودریگوز" از پرو را شکست دهد. در مبارزه سوم هم ۴ بر صفر آچا سایا از مراکش را برد و گام به نیمه نهایی گذاشت.
او در این مرحله یک بر صفر بر شارا هوبریچ از آلمان دارنده مدال برنز امیدهای اروپا و طلای لیگ جهانی آلمان غلبه کرد و راهی فینال شد.
بهمنیار در دیدار فینال با "نادیا گومز" از اسپانیا مبارزه کرد و در پایان با نتیجه ۷ بر سه بازی را به این کاراته کا واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین