اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۲۱۴

جریمه در انتظار پرسپولیس، استقلال یا هر دو+عکس

دربی 85 برگزار شد و باز هم شاهد پرتاب اشیای مختلف به زمین از سوی هواداران دو تیم بودیم.
۲۳:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| شهرآورد پایتخت با تمام حساسیت هایی که داشت برگزار شد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به ثبت یک پیروزی ارزشمند در یک بازی نه چندان زیبا شدند.


یکی از نقاط تاریک این دیدار در نیمه دوم اتفاق افتاد؛ زمانی که هواداران بازیکنانی را که برای زدن کرنر می رفتند، هدف اشیای مختلف قرار دادند؛ اشیائی که در میان آنها سنگ و سیمان هم دیده می شد!


طبق قرعه کشی، پرسپولیس میزبان این مسابقه بود، اما مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید که تعهدی در مورد رفتار هواداران استقلال ندارد و فقط در قبال رفتار هواداران خودی مسئول است.
فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص این درگیری ها و عواقب آن می گوید: « ناظر بازی و ناظر داوری تمام مستندات را ثبت کرده اند و گزارش شده است. هر دو تیم مسئول رفتار تماشاگرهایشان هستند و پرسپولیس علیرغم میزبان بودن، تعهدی نسبت به رفتارهای تیم حریف ندارد.»


معمولا در کشورهای مختلف دنیا که با مسائلی از این دست در فوتبال روبرو هستند، دوربین های مداربسته در جایگاه تماشاگران نصب می شود تا با شناسایی افراد خاطی در بازی های آینده از ورود این افراد جلوگیری شود.


با این روش بسیاری از کشورهای صاحب فوتبال که با معضل اوباشگری روبرو بوده اند، موفق به حل آن شده اند و دیگر شاهد این صحنه های زشت در ورزشگاه هایشان نیستند؛ اما گویا در ایران بوروکراسی اداری و عدم حرکت با تکنولوژی روز باعث شده تا هنوز بسترهای لازم برای شماره گذاری صندلی ها و سایر اقدامات لازم برای پیاده سازی این امر فراهم نشود و همچنان شاهد این رفتارهای زننده در دیداری باشیم که مخاطبان زیاد در داخل و خارج از کشور دارد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین