اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۲۰۸

حاشیه‌نگاری از مراسم ترحیم هادی؛ ازحال رفتن یک بازیکن

مراسم ترحیم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بزرگان فوتبال و ورزش در آن حضور داشتند.
۱۳:۲۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مراسم ترحیم مرحوم هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که روز پنجشنبه ۹ مهرماه به علت ایست قلبی به دیار باقی شتافت از ساعت ۱۱ تا ۱۳ امروز سه شنبه در مجسد حضرت امیر المومنین(ع) تهران با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و غیر ورزشی برگزار شد. حاشیه نگاری از این مراسم را در زیر می خوانید:

* علی کریمی و مسئولان باشگاه استقلال اولین نفراتی بودند که وارد مسجد شدند.

* حمیدرضا علی‌عسگر با دیدن عکس کاپیتان پرسپولیس به شدت شروع به گریه کردن کرد. او که برای لحظاتی از حال رفت در گوشه ای نشست و گریه کرد.

* محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس با دیدن مصطفی هاشمی‌طبا رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی او را در آغوش گرفت و دقایقی با او گفتگو کرد. هاشمی‌طبا نیز ضمن تسلیت به مناسبت فوت کاپیتان پرسپولیس، برای رویانیان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

* علی پروین که به علت کسالت نتوانسته بود در مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس شرکت کند با چهره ای غم زده و گرفته و در شرایطی که وضعیت جسمانی مناسبی نداشت در این مراسم شرکت کرد.

* بهرام افشارزاده، پرویز مظلومی، سیدمهدی رحمتی، محمد نوازی، آرش برهانی، سجاد شهباززاده و .... از جمله استقلالی های حاضر در این مراسم بودند.

* وقتی عکاسان وارد مسجد شده بودند و می خواستند از علی پروین، حسین هدایتی و دیگر بزرگان ورزش عکس بگیرند، کریم باقری خود را به عکاسان رساند و با لحن تندی از آنها خواست از داخل مسجد بیرون آمده و آنجا را شلوغ نکنند و اجازه دهند مراسم با آرامش برگزار شود.

* محمد دادکان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به همراه برخی معاونان و اعضای هیات رئیسه دوران ریاستش در این مراسم شرکت کرد.

* علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به همراه دبیرکل و برخی مسئولان این فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

* امیر عابدینی و حسین عبدی که کدورت هایی با هم دارند در مسجد با هم روبرو شدند اما بدون اینکه حرفی بزنند یا احوالپرسی کنند از کنار هم عبور کردند.

* کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز در این مراسم حضور داشت و با خانواده مرحوم نوروزی ابراز همدردی کرد.

  • بسیاری از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به همراه لیدرها و هواداران در این مراسم حضور داشتند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین