اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۹۱۳

گلایه برانکو از داور دربی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روی صحنه پنالتی که روی علیپور رخ داد باید بگویم که قانون شفاف است؛ خطا از پشت یعنی کارت قرمز.
۲۰:۳۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: از این برد خیلی راضی و خوشحال هستم.

سرمربیپرسپولیس گفت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که جنگندگی زیادی در میدان داشتند و همین‌طور تبریک ویژه ویژه به هواداران‌مان که از صبح آمدند و ورزشگاه را پرکردند. خوشحالیم که آنها را شاد کردیم با شکست بزرگترین رقیب‌مان. دربی همیشه خوب است و چنین فضایی در ورزشگاه حاکم بود تا این بازی را قشنگ‌تر کند. بازی بسیار فعالی بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر داشتند.

وی گفت: این بازی برای ما بسیار مهم بود و برنامه‌های مسابقات ما در لیگ فشرده است و باید در فاصله کم بازی کنیم. به خاطر همین این برد برای ما مهم تلقی می‌شود.

برانکو در مورد فرصت‌های این تیم در طول بازی گفت: ما در خیلی از زمان‌‌ها از حریف بهتر بودیم و سعی کردیم از فرصت‌های‌مان استفاده کنیم. ابتدای بازی استقلالی‌ها شانس داشتند و حتی در ادامه جابر انصاری یک موقعیت خطرناک نصیبش شد اما بقیه حملات آنها ارسال بود و ما هم واکنش خوبی نشان می‌دادیم.

وی گفت:‌ در مورد موقعیت‌های‌ خودمان که توسط بشار و وحید امیری کسب شد صحبت کنم. اما اگر شما شجاع بازی کنید‌ آن وقت شانس هم با شما یار خواهد بود.

برانکو در مورد کمبود بازیکن درپرسپولیس و همچنین پنالتی که برایپرسپولیس گرفته شد، گفت: مقررات خیلی روشن است، البته این مسئله در تخصص من نیست ولی می‌دانم وقتی بازیکن حریف از پشت مرتکب خطا روی بازیکن ما می‌شود باید کارت قرمز بگیرد اما خطا از جلو کارت قرمز ندارد. بازیکنان استقلال هم مدام به داور اعتراض می‌کردند. داور را تحریک می‌کردند، هُل می‌دادند و اعتراض داشتند از واکنش بازیکنانم به داوری خوشحالم آنها صبور بودند و تحمل کردند و ما سزاورانه پیروز شدیم.

وی افزود: مهدی طارمی هم دو سال آقای گل ایران بود و بهترین بازیکن کشور. طبیعی است که جایش خالی است اما بازیکنان جدید آوردیم تا جاهای خالی را پر کنیم. شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، سیامک نعمتی و... را آوردیم که بازی به بازی بهتر می‌شوند.

برانکو در مورد غیبت احمدزاده و طارمی در این بازی اظهار داشت: یکسری از بازیکنان جایشان خالی است اما متوجه شده‌اید که من هیچ‌ وقت وقتی بازیکنی را ندارم گلایه نمی‌کنم. مقابل استقلال خوزستان بدون پنج ملی‌پوشان‌مان بازی کردیم. طبیعی است که همیشه کمبود بازیکن داریم. طبیعی است که تغییراتی در ترکیب ایجاد کنیم. هنوز با برخی از بازیکنان با سیستم و نحوه بازی ما هماهنگ نشده‌اند. کمال کمیابی‌نیا و ربیع‌خواه دو هافبک دفاعی هستند. استراتژی ما هم در این بازی مشخص بود استقلال بازی مستقیمی کرد به خصوص در ضربات ایستگاهی و روبه ارسال‌های بلند آورده بود ما هم برنامه‌های خودمان را اجرا کردیم. منشا و علیپور هم وظایف خودشان را اجرا می‌کردند.

سرمربیپرسپولیس در مورد اینکه در دقیقه ۷۰ دو مهاجم خود را بیرون کشیدید و دو هافبک آوردید، گفت: ما در فاز حمله و دفاع خوب بودیم و می‌خواستیم نسبت به شرایط بازی واکنش داشته باشیم. در ۱۰ دقیقه آخر هم مصلح را آوردیم تا توپ‌های حریف را خنثی کند.

وی در مورد اینکه منشا با اینکه مهاجماست اما در کارهای دفاعی هم شرکت می‌کرد، گفت: یکی از وظایف مهاجم این است که برگردد و به خط میانی کمک کند. علیپور و منشا به خوبی این کار را می‌کردند و علاوه بر فاز هجومی در فاز دفاعی هم هجوم داشتند ضمن اینکه برای حریف هم خطرساز بودند.

برانکو در مورد اینکه وقتی با بازیکنی مثل مسلمان مشکل دارید و او دچار حاشیه است و نمی‌تواند برای تیم مفید باشد،چرا او را میدان آوردید؟، گفت: از کجا می‌دانید من با مسلمان مشکل دارم.

وی در مورد اینکه شواهد همه چیز را نشان می‌دهد، گفت: همه چیز واضح است. من از بازیکن چیزی غیرعادی نمی‌خواهم بازیکن باید بدود، بجنگد ودر خدمت تیم باشد. از بازیکن نمی‌خواهم که خودش را از برج میلاد پایین بیندازد و با هیچ بازیکنی هم مشکل ندارم.

برانکو در مورد اینکه تفاوت دربی گذشته که ۳ بر ۲ باختند و در این دربی یک بر صفر پیروز شدید، عنوان کرد: نمی‌خواهم در این مورد نظر بدهم هر دربی شرایط خاص خودش را دارد. بازی قبلی بهتر بازی کردیم و باختیم. گاهی اوقات اینگونه است. آقای شفر به استقلال نظم خواهد داد و طبیعی است که او در استقلال به زمان نیاز دارد و می‌تواند تأثیرات مثبتی در استقلال بگذارد و استقلال با او قدم بزرگی برخواهد داشت و این تیم را به موقعیتی که شایسته‌اش است می‌رساند.

خبرنگاران در پایان نشست خبری برای برانکو سرمربیپرسپولیس دست زدند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین