اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۸۹
عربستانی‌ها مانند فاجعه منا برای تغییر فغانی هم بهانه آوردند

اسدی: درگیری لفظی کی‌روش و محمدزاده به جا نیست

دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید کرد که درگیری لفظی پیش آمده بین سرمربی تیم ملی و رئیس پیشین کمیته اخلاق این فدراسیون فعلا به جا نیست.
۱۲:۰۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علیرضا اسدی با حضور در مراسم ترحیم هادی نوروزی گفت: واقعاً از مرگ نوروزی تاسف می‌خوریم. او فردی با اخلاق و از نظر فنی بازیکن خوبی بود. باید از این به بعد یادمان باشد خانواده او را فراموش نکنیم. 

وی درباره درگیری لفظی که بین کارلوس کی‌روش و رئیس پیشین کمیته اخلاق رخ داده، گفت: فکر می‌کنم این صحبت‌ها به جا نیست. فعلا تنها موضوعی که برای ما اهمیت دارد حمایت از تیم ملی است که باید با هم همدل باشیم. 

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قضاوت دیدار الاهلی امارات و الهلال عربستان را از علیرضا فغانی گرفته‌اند، گفت: ما تمام سعی‌مان را کردیم که این اتفاق نیفتد اما عربستانی‌ها کار خودشان را انجام دادند. آنها مانند فاجعه‌ای که در حج امسال رخ داد برای این موضوع هم بهانه‌های واهی آوردند اما ما هم کار خودمان را انجام می‌دهیم.

اسدی در خصوص اینکه چرا علی کفاشیان در این خصوص در کنفدراسیون فوتبال آسیا برش نداشته، عنوان کرد: همه ما تلاش‌مان را انجام دادیم و باز هم روی این مسئله فشار می‌آوریم اما طرف مقابل هم (عربستانی‌ها) تمام زورشان را گذاشتند تا قضاوت این دیدار را از فغانی بگیرند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین