اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۸۸۱

نعمتی، برجعلی و سعادتی حذف شدند

قاسم خوبرو نماینده وزن 61- کیلوگرم تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در حالی فردا برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد که سه کاراته کای پسران و دختران از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.
۱۹:۰۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان امروز در رده سنی جوانان پیگیری می شود که در وزن منهای 61 کیلوگرم پسران، قاسم خوبرو با پشت سرگذاشتن تمامی حریفان در نیمه نهایی با نتیجه یک بر صفر مغلوب همت بخشعلی اف از آذربایجان شد و از راهیابی به فینال بازماند.

خوبرو ابتدا 3 بر صفر جاکا تالر از اسلوونی را برد، در مبارزه دوم موفق شد 3 بر یک صلاح الدین ایت همو از مراکش را شکست داد. سومین بازی خوبرو مقابل محمد الاسیری حریف عربستانی و دارنده عنوان سومی آسیا بود که با نتیجه 2 بر صفر به سود نماینده ایران خاتمه یافت.
ماکسیمیلیانو فلورز از شیلی چهارمین حریفی بود که خوبرو او را با نتیجه 8 بر یک مغلوب کرد.خوبرو برای کسب مدال برنز فردا به روی تاتامی خواهد رفت.

مرتضی نعمتی کاراته کا وزن منهای 55 کیلوگرم دیگر نماینده تیم جوانان بود که در اولین دیدار 2 بر یک مقابل خوزه ژاویر از پرتغال شکست خورد با باخت این حریف پرتغالی در مرحله بعد، نعمتی هم شانس حضور در جدول رپه شارژ را از دست داد.

در وزن 48- کیلوگرم دختران، لیلا برجعلی در اولین مبارزه مقابل چیلو لیدون از انگلیس پس از کسب نتیجه یک بر یک هانسکو شد و با باخت کاراته کا انگلیسی پس از تساوی یک بر یک برابر نماینده اندونزی، لیلا برجعلی شانس حضور در جدول رپه شارژ را از دست داد.

در وزن 53- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در دیدار نخست برابر تیارو استادیلو از شیلی پس از کسب نتیجه تساوی صفر بر صفر از سوی داوران هانسکو شد.
شکست یک بر صفر نماینده شیلی برابر کاراته کا ترکیه ای، مانع حضور فاطمه سعادتی در جدول شانس مجدد شد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین