اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۷۳۵

به دنبال جذب 4، 5 بازیکن هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: امیدوارم بازی مقابل داماش را به سود خودمان تمام کنیم و تماشاگران آبادان باید ثابت کنند نه قرمز و نه آبی فقط زرد طلایی.
۲۱:۰۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با داماش گیلان در مرحله یک هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی هاست و ۱۰ تیم لیگ برتری توسط تیم های لیگ یکی و دویی حذف شدند. سابقه قشقایی شیراز و حذف پرسپولیس را داریم. به همین دلیل بازی آسانی برای ما نیست بخصوص اینکه داماش تیم خوبی است و رضایی در هر تیمی بوده خوب کار کرده و این تیم مدعی درجه یک صعود به لیگ یک است و امیدوارم که بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: یکی دو بازیکن تیم مصدوم هستند که شاید تا فردا به بازی برسند نمی‌خواهم خیلی مسئله را باز کنم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به اینکه تمرینات تیم را برای هواداران بسته است، گفت:ترجیحدادیم مثل تمام دنیا فقط در یک روز تماشاگران برای دیدن تمرینات به محل تمرین‌مان بیایند و روزهای دوشنبه‌ تمرینات باز است اما در سایر روزها می‌خواهیم بر روی مسائل تاکتیکی کار کنیم. تماشاگران نفت آبادان فردا مشخص می‌شوند که چقدر تیم نفت آبادان را دوست دارند ما فردا نیاز به حمایت همه جانبه مردم آبادان داریم. بازی اصلاً آسان نیست. من بیشتر از بازی‌های لیگ نگران بازی فردا هستم. حریف انتحاری بازی خواهد کرد. زیرا چیزی برای از دست دادن ندارد. بازی فردا خیلی مهم و حساس است و من نگران این بازی بیش از بازی با استقلال و سایر بازی‌های لیگ هستم. تماشاگران آبادان فردا باید ثابت کنند که نه قرمز نه آبی فقط زرد طلایی.

وی افزود: ساعت بازی هم ۱۸:۴۵ دقیقه است و به امید خدا می‌خواهیم یک بازی خوب را انجام بدهیم. ساعت بازی هم ما تغییر نداده‌ایم بلکه فدراسیون تغییر داده اما ظاهراً‌این تغییر اعلام نشده است.

کمالوند در مورد بازی با پرسپولیس گفت: اجازه بدهید قدم به قدم جلو برویم ما فردا در جام حذفی بازی داریم و اگر داماش را شکست بدهیم به جمع هشت تیم برتر جام می رسیم. مردم آبادان فردا نشان خواهند داد که چقدر طرفدار تیم‌شان هستند. فردا باید ثابت کنیم که هواداران تیم نفت آبادان یکدست و یک پارچه هستند.

وی در مورد استفاده از بازیکنان تیمش گفت: از تمام نفرات تیم استفاده خواهیم کرد و اصلاً این بازی جای ریسک ندارد.

سرمربی نفت آبادان در مورد بازی نکردن حسین ساکی گفت: ساکی ۲-۳ بازی در میدان حضور نداشت و وقتی آمد سراپا انگیزه بود باید به مربیان و کادر فنی این اجازه را بدهیم تا وقتی که صلاح می‌دانند از بازیکنان‌شان استفاده کنند. مربیان با این بازیکنان در طول هفته کار و زندگی می‌کنند و تشخیص آنها درست‌تر است. هرچند ممکن است اشتباه هم داشته باشیم اما بازیکنان جوان وقتی به بازی برمی‌گردند پرتلاش و با انگیزه هستند.

کمالوند در مورد اینکه ۲-۳ بازیکن در فهرست مازاد تیم قرار گرفته‌اند، گفت: من از کلمه مازاد استفاده نمی‌کنم. اما با عیسی‌زاده و سایر مدیران باشگاه صحبت کرده‌ایم تا ۴-۵ بازیکن به تیم ما اضافه شوند اگر بخواهیم قدرتمندانه لیگ را ادامه بدهیم باید بازیکن جدید جذب کنیم. با یکسری از بازیکنان هم وارد مذاکره شده‌ایم البته برخی از این بازیکنان تیم ندارند. بازیکنان لژیونر هم ممکن است جذب کنیم و کار هم تا بخشی جلو رفته است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین