اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۶۵۱

آقایان پول فدراسیون را خرج تبلیغات خود می‌کنند

داور بین‌المللی بوکس ایران، گفت: از یک کاندید که رقیب اصلی داوری است حمایت کرده‌ام و گویا این موضوع به شدت باعث ناراحتی سرپرست فدراسیون شده و او حالا اجازه قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور را به من نداده است.
۱۴:۲۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| بابک بردبار در گفت‌وگویی،‌درمورد عدم دعوت وی به مسابقات بوکس قهرمانی کشور، اظهار داشت: من در سال 96 از سوی فدراسیون جهانی بوکس برای قضاوت به سه مسابقات بین‌المللی دعوت شدم، اما در طول سال 5 فستیوال در رده‌های مختلف در ایران برگزار شد و دو مرحله مسابقات قهرمانی کشور در رده نوجوانان و جوانان برگزار شد که فقط به یک مرحله مسابقات جوانان دعوت شده‌ام اما در حال حاضر باتوجه به اینکه قرار است مسابقات قهرمانی کشور از فردا به میزبانی کردستان برگزار شود اما به هیچ عنوان از من برای قضاوت در این مسابقات دعوت نشده است. سال گذشته بنده با دعوت احمد ناطق نوری در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتم و به عنوان بالاترین فرد فنی (سوپروایزر) به این مسابقات دعوت شده‌ام.

وی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون من را محروم کرده‌اند و این رفتارها غیرعادلانه است. مشکل اصلی این است که در استان گیلان یک عده با مدیرکل ورزش این استان مشکل دارند و او کمر همت را برای نابودی مخالفان خود بسته است. در یک ماه گذشته تنها یک جلسه با داوری سرپرست فدراسیون جلسه داشتم و او مدعی شد که مسعود رهنما از من خواسته تا شما را به مسابقات قهرمانی کشور دعوت نکنم. او مدعی شد که رهنما خواسته که بابک بردبار از بوکس ایران حذف شود!

بردبار در پاسخ به این سوال که آیا شما مدعی هستید که عدم دعوت شما به مسابقات قهرمانی کشور به سفارش‌های رهنما ارتباط دارد، گفت: بله یک بخش این موضوع به صحبت‌های رهنما ارتباط دارد. البته ابتدا داوری مدعی شد که شما جزو خانواده بوکس هستید و من اهمیتی برای صحبت‌های رهنما قائل نیستم؛ چرا که شما مشکلاتتان به استانتان ارتباط دارد و اصلا این مشکلات به بوکس ایران ارتباطی ندارد. او پس از تعریف و تمجید از من مدعی شد که خواسته مدیرکل ورزش استان گیلان را برآورده نخواهد کرد؛ چرا که بردبار جزو خانواده بوکس ایران است.

داور بین‌المللی بوکس ایران در پاسخ به این سوال که پس چرا الان شما از قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور محروم شده‌اید، گفت: بعد از اینکه اسامی کاندیدهای ثبت نام شده در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس اعلام شد، بنده از یک کاندید که رقیب اصلی داوری است حمایت کردم و گویا او از این موضوع به شدت ناراحت شده است و به همین دلیل اجازه قضاوت در مسابقات قهرمانی کشور را به من نمی‌دهد. به هر حال داوری جز خانواده بزرگ بوکس ایران نیست و کسی هم او را حمایت نمی‌کند و نمی‌خواهد. من به خاطر رفتار سرپرست فدراسیون راهی وزارت ورزش و جوانان شدم، اما او در پاسخ‌های خود صحبت‌های ضد و نقیضی مطرح کرد. به هر حال با توجه به اتفاقاتی که رخ داده تعداد زیادی از داوران به خاطر حمایت از من اعلام کرد‌ه‌اند در مسابقات قهرمانی کشور قضاوت نخواهند کرد، اما من از همه این دوستان خواهش کرده‌ام به خاطر اینکه بوکس ایران لطمه نخورد دست از تحریم بردارند. البته شنیده‌ام عواملی از فدراسیون با داوران تماس گرفته‌اند و آنها را تهدید کرده‌اند در صورتی که در مسابقات قهرمانی کشور قضاوت نکنند از بوکس ایران حذف خواهند شد.

وی در ادامه انتقادهای خود، خاطرنشان کرد: متاسفانه افشین داوری با تماسی که با رئیس هیات بوکس استان گیلان داشته مدعی شده در صورتی که فدراسیون جهانی بردبار را به مسابقات بین‌المللی دعوت کند با اعزام او مخالفت خواهم کرد و اجازه اعزام به مسابقات بین‌المللی را به او نخواهم داد. او با این کار می‌خواهد با سرنوشت ورزشی من بازی کند.

بردبار در پایان صحبت‌های خود گفت: سرپرست فدراسیون در طول این مدت با پول فدراسیون به سفرهای استانی می‌رود و برای تبلیغات خود از پول فدراسیون هزینه می‌کند. او برای قهرمانان این مسابقات پاداش در نظر گرفته است. به نفرات اول تا سوم به ترتیب سک تمام بهار آزادی، نیم سکه و به نفرات سوم ربع سکه مشترک پرداخت خواهد کرد. در طول شش سال گذشته داوران برای قضاوت یک ریال از فدراسیون پول دریافت نکرده‌اند اما او قرار است به داوران پول بدهد. تمام این رفتار‌ها برای تبلیغات خودش است. به هر حال این پول ها که در استان‌های مختلف در این مدت هزینه شده فقط و فقط برای تبلیغات است، او برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون بوکس پول این فدراسیون را خرج تبلیغات خود می‌کند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین