اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵

به خاطر نداشتن پیست چوبی مدال آسیایی را از دست دادم

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: به خاطر نداشتن پیست جوبی و تمرین نکردن در این نوع پیست، مدال آسیایی داخل سالن را از دست دادم.
۱۳:۴۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز| علی علی‌عسگری در گفت‌وگویی، در مورد شرایط لیگ دوچرخه سواری اظهار داشت: سطحلیگ آنطور که انتظار داشتم، بالا نبود و می توانست بهتر باشد. وقتی سطح تیم‌ها پایین است، انگیزه ورزشکاران هم کم می‌شود. به عنوان مثال من که عضو باشگاه مس کرمان هستم، امسال آنطور که باید سرمایه گذاری نکرده و از ورزشکاران حمایت نکرده است.

وی ادامه داد: هنوز مبلغ قراردادمان مشخص نیست، اما اگر کم نشده باشد، فکر می‌کنم بین 30 تا 40 میلیون است. از سال گذشته نیز مقداری طلبکار هستیم.

ملی پوش دوچرخه سواری در مورد اینکه استقبال خوبی از سوی تماشاگران برای تماشای لیگ نمی‌شود، گفت: این به تبلیغات باز می‌گرد که متاسفانه صورت نمی گیرد.

علی‌عسگری در مورد پیست آزادی گفت: پیست آزادی قدیمی‌ترین پیست است و در ایران هم 3، 4 پیست بیشتر نداریم و این کارمان را سخت می‌کند. به عنوان مثال در بزای‌های داخل سالن ترکمنستان به دلیل اینکه در پیست چوبی تمرین نداشتم و یک حادثه باعت شد مدال را از دست بدهم. تمرین در پیست سیمانی و مسابقه در پیست چوبی مشکلات زیادی ایجاد کرده و زحمات ورزشکار، مربی و فدراسیون را هدر می‌دهد. فقط به خاطر نداشتن پیست چوبی در 100 متر مانده به پایان مسابقه زمین می‌خورم.

وی در پایان تاکید کرد: اولویت و نیاز اولیه ما داشتن پیست چوبی است تا در رقابت‌های بین المللی موفق باشیم. بیشتر مسابقات در پیست چوبی برگزار می‌شود و اگر زودتر این امکان فراهم نشود، مدال‌های زیادی از دست می‌رود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین