اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۱۴۷
تصمیم گرفتم تا آخر مسابقات گل‌هایم را به نوروزی تقدیم کنم

مطهری: در فینال با عربستان روبرو شویم، دیگر اشتباه نمی‌کنیم

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که در صورت رویارویی احتمالی با عربستان در فینال مسابقات غرب آسیا او و هم‌تیمی‌هایش دیگر اشتباهات بازی گذشته مقابل این تیم را تکرار نخواهند کرد.
۱۳:۲۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز- به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ارسلان مطهری در خصوص بازی روز گذشته مقابل عربستان گفت: تیم ما عملکرد خیلی خوبی داشت و به نظرم کمتر تیمی می‌توانست مقابل تیم خوب و قدرتمند عربستان این تعداد موقعیت صد درصد گلزنی ایجاد کند.

وی ادامه داد: در این بازی دو گل زدیم و پنج، شش گل نزدیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خوبی که داشتیم استفاده کنیم. البته جز بی‌دقتی ما، درخشش مدافعان و دروازه‌بان حریف هم در گل نشدن موقعیت‌های‌مان تاثیرگذار بود.

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص دلایل تغییر نتیجه پیروزی دو بر صفر ایران با نتیجه تساوی، اظهار داشت: متأسفانه با وجود بازی خوبی که انجام دادیم و با دو گل از حریف پیش افتادیم، باهوش نبودیم و تا حدودی برای زدن گل‌های بیشتر عجله کردیم. ما روی اشتباهات خودمان گل خوردیم و به نظرم وقتی تیم گل می‌خورد همه ما مقصر هستیم‌.

مطهری که زننده هر دو گل تیم ایران در بازی مقابل عربستان بود، افزود: انگیزه من و بقیه بازیکنان برای بازی روز گذشته فوق‌العاده بالا بود و به دنبال این بودیم که باخت ناحق و اتفاقی تهران را جبران کنیم که متأسفانه با بدشانسی این اتفاق نیفتاد‌‌‌.

وی در خصوص شادی‌هایی که بعد از گلزنی انجام داد، گفت: درگذشت هادی نوروزی واقعاً من را متأثر کرد و همان روز تصمیم گرفتم که گل‌هایم در این مسابقات را تقدیم هادی کنم. هادی نوروزی به لحاظ فنی و اخلاقی الگو بود و خاطرات خوبی را از زمانی که در تیم نفت همبازی بودیم، در ذهن دارم.

مهاجم تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص ادامه بازی‌های غرب آسیا و احتمال رویارویی مجدد با عربستان در فینال مسابقات گفت: تیم ما به احتمال زیاد به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند و در بازی‌های بعد باید باهوش‌تر باشیم. قطعاً اگر در فینال مجدداً با عربستان بازی کنیم، اشتباهات بازی قبل را تکرار نمی‌کنیم و حداقل چهار یا پنج گل به آنها می زنیم.

مطهری در پایان به روند حرکتی مثبت تیم امید اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تیم امید روند رو به رشد خوبی داشته و اکثر بازیکنان ما در لیگ برتر بازی می‌کنند که اتفاق خوب و مهمی است. کادرفنی و کاشانی زحمات زیادی برای تیم می‌کشند و امکانات بی‌نظیری تدارک دیده شده تا با تمام توان در مسابقات نهایی انتخابی المپیک شرکت کنیم و با توجه به شرایطی که داریم، فکر می‌کنم یکی از شانس‌های اصلی صعود به المپیک خواهیم بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین